Heteromannen

De groep Heteromannen komt op voor de belangen van heteromannen met hiv rond thema’s die voor hen belangrijk zijn. De groep organiseert ontmoetingsactiviteiten en biedt ondersteuning die empowerment en zelfredzaamheid stimuleert.

Welkom op de pagina van Heteromannen

De groep Heteromannen komt op voor de belangen van heteromannen met hiv rond thema’s die voor hen relevant zijn. De groep gaat activiteiten rondom onderling contact en ondersteuning organiseren die empowerment en zelfredzaamheid stimuleren voor deze groep mannen.

31 okt 2018

Elke regio en groep van de vereniging heeft een eigen werkplan voor 2019 geschreven. Deze plannen worden op de website gepubliceerd zodat ze goed vindbaar zijn voor mensen die geïnteresseerd zijn in activiteiten van een bepaalde groep of in hun regio. De plannen van de heteromannen kun je hier bekijken.

24 apr 2018

De oprichting van de sectie Heteromannen werd in mei 2017 goedgekeurd door de ALV. Er is een goede samenwerking met de groep Posidivas in het organiseren van activiteiten waarbij zowel heteromannen als vrouwen welkom zijn.