Colofon

Dit is een website van de Hiv Vereniging. Het hoofddoel van deze website is informatievoorziening voor mensen met hiv en betrokkenen in Nederland. Daarnaast wil de website mensen met hiv met elkaar in contact brengen via een forum, het Servicpeunt en activiteiten die vele vrijwilligers door het land heen organiseren. Overname van auteursrechtelijk beschermd materiaal aanwezig op de website is aan voorwaarden verbonden. Daarbij moet zorgvuldigheid worden betracht in verband met de aard van de informatie. Lees hier verder.

Medewerkers Hiv Vereniging
(Ondersteund door diverse vrijwilligers)

E-mail Webredactie

E-mail Hiv Vereniging