Van, voor en door mensen die leven met hiv

De Hiv Vereniging is een zelforganisatie van, voor en door mensen die leven met hiv. Leden van de vereniging krijgen drie keer per jaar het verenigingsblad plus> in de bus. Plus> informeert, deelt ervaringen en wil bijdragen aan meningsvorming van mensen die leven met hiv en hun omgeving. Ook kunnen leden van de vereniging gebruik maken van een collectieve korting bij een aantal ziektekostenverzekeringen.

In verschillende regio’s binnen Nederland en op landelijk niveau organiseren vrijwilligers activiteiten. Van een wekelijkse lunch, maandelijks ontmoetingscafé, themadagen, themaweekenden tot yoga. Leden krijgen bij een aantal van deze activiteiten korting. Zij zijn ook actief op sociale media en verzorgen daar onderling contact.

Als lid kun je ook je stem laten horen tijdens de Algemene Ledenvergadering. Twee maal per jaar kun je het gekozen beleid en de speerpunten op verschillende gebieden kritisch volgen, suggesties doen en je stemrecht gebruiken. De vereniging staat of valt met de inbreng van en ondersteuning door haar vrijwilligers en leden. Alleen op die manier kan zij de belangen van mensen met hiv blijven behartigen.

Leden van de Hiv Vereniging krijgen korting op een aantal basis- en aanvullende zorgverzekeringen. Deze korting kan oplopen tot wel 20%. Meer informatie vind je hier.

Vul onderstaand formulier in om lid te worden

Voer je voornaam in

Voer je achternaam in

Voer je straat en huisnummer in