Steun ons, word lid!

Van, voor en door mensen met hiv.

Steun de Hiv Vereniging door lid te worden. Met jouw lidmaatschap ben je solidair met onze community en kunnen wij streven naar een betere kwaliteit van leven voor mensen met hiv. Je ontvangt het verenigingsblad plus>, krijgt korting op een aantal activiteiten én je kunt invloed uitoefenen op het verenigingsbeleid.

De vereniging is voor en door mensen met hiv en hun naasten. Sinds 1990 zijn wij een plek waar mensen met hiv uit alle lagen van de samenleving elkaar ontmoeten en samen opkomen voor onze belangen en rechten. De leden van de vereniging vormen het fundament van de vereniging. Als lid ben je een bron van kennis en ervaring die wij omzetten in mogelijkheden.

Zonder leden zijn wij geen vereniging en daarom hebben we jou nodig. Samen staan we sterker voor onze visie: onvoorwaardelijke gelijkwaardigheid van mensen met hiv in Nederland. Hoe meer leden, hoe breder het draagvlak en hoe groter onze invloed. Ook mensen zonder hiv kunnen lid worden. Ben je een moeder van? Heb je vriend met hiv of wil je de hiv-community steunen? Iedereen is welkom. Meld je daarom aan als lid en sluit je aan bij onze missie:

Met jouw steun

• ben je solidair met (andere) mensen met hiv;
  • komen wij op voor de belangen van mensen met hiv;
  • bieden wij ondersteuning en contact voor en door mensen met hiv;
  • geven wij objectieve informatie;
  • streven we naar gelijke behandeling in de zorg;
  • laten we de stem horen van mensen met hiv bij hiv-onderzoek;
  • en nog veel meer…

Kortom, steun ons en word lid!

Steun ons, werf een lid!

De Hiv Vereniging is per 14 mei 2022 gestart met een ledenwervingscampagne ‘steun ons, werf een lid!’. Met deze actie help jij de Hiv Vereniging door een nieuw lid te werven. Ook mensen die nog geen lid zijn kunnen meedoen. Je ontvangt beiden een cadeaubon van €15.- en met jouw steun zorg je voor nog meer solidariteit met onze community en kunnen wij streven naar een betere kwaliteit van leven voor mensen met hiv.

Meer informatie over deze campagne vind je hier.

Lees hier meer over de inspanningen en het aanbod van de vereniging.

Vul onderstaand formulier in om lid te worden

De jaarcontributie bedraagt € 46,-. Voor jongeren tot 30 jaar hebben we een speciaal tarief van € 23,- euro per jaar (50% korting). Wil je geen lid worden maar donateur, lees dan hier de mogelijkheden.

Voer je voornaam in

Voer je achternaam in

Voer je straat en huisnummer in

Voer je postcode in