Van, voor en door mensen die leven met hiv

De Hiv Vereniging is een zelforganisatie van, voor en door mensen die leven met hiv. Leden van de vereniging krijgen drie keer per jaar het verenigingsblad plus> in de bus. Plus> informeert, deelt ervaringen en wil bijdragen aan meningsvorming van mensen die leven met hiv en hun omgeving. Ook kunnen leden van de vereniging gebruik maken van een collectieve korting bij een aantal ziektekostenverzekeringen.

In verschillende regio’s binnen Nederland en op landelijk niveau organiseren vrijwilligers activiteiten. Van een wekelijkse lunch, maandelijks ontmoetingscafé, themadagen, themaweekenden tot yoga. Leden krijgen bij een aantal van deze activiteiten korting. Zij zijn ook actief op sociale media en verzorgen daar onderling contact.

Als lid kun je ook je stem laten horen tijdens de Algemene Ledenvergadering. Twee maal per jaar kun je het gekozen beleid en de speerpunten op verschillende gebieden kritisch volgen, suggesties doen en je stemrecht gebruiken. De vereniging staat of valt met de inbreng van en ondersteuning door haar vrijwilligers en leden. Alleen op die manier kan zij de belangen van mensen met hiv blijven behartigen.

Vul onderstaand formulier in om lid te worden

Voornaam(*)
Voer je voornaam in

Achternaam(*)
Voer je achternaam in

Straat / huisnummer(*)
Voer je straat en huisnummer in

Postcode(*)
Voer je postcode in

Woonplaats(*)
Voer je woonplaats in

Telefoon

Mobiel

E-mail(*)
Voer je e-mail in

Geboortejaar(*)
Voer je geboortejaar in

Ik stel het op prijs als een medewerker van de Hiv Vereniging me belt om me te informeren over wat de Hiv Vereniging mij kan bieden.(*)
Maak een keuze

Mijn voicemail mag ingesproken worden.(*)
Maak een keuze

Ik wil graag de digitale nieuwsbrief Positive News! ontvangen(*)
Maak een keuze

Vermeld hier uw eventuele opmerkingen
Invalid Input

Meer informatie over het lidmaatschap

bedrag

De jaarcontributie bedraagt € 46,-. Dit bedrag is vastgesteld door de algemene ledenvergadering. Een hoger bedrag is uiteraard welkom. In sommige gevallen vergoedt je ziektekostenverzekering de kosten van het lidmaatschap van een patiëntenvereniging. Neem hiervoor contact op met jouw verzekeraar.