Sluit je aan bij meer dan duizend leden

Sluit je ook aan bij de Hiv Vereniging. Een stevige achterban versterkt onze positie. Zo kunnen we nog beter jouw belangen behartigen en ons blijvend inzetten voor de levenskwaliteit van mensen met hiv. Want uitdagingen zijn er nog genoeg.

Als lid ontvang je verenigingsblad plus>, je krijgt flinke korting op een aantal activiteiten én je kunt invloed uitoefenen op het verenigingsbeleid.

Van, voor en door mensen met hiv

De vereniging is voor en door mensen met hiv en hun naasten. Sinds 1990 zijn wij een plek waar mensen met hiv uit alle lagen van de samenleving elkaar ontmoeten en samen opkomen voor onze belangen en rechten. De leden van de vereniging vormen het fundament van de vereniging. Als lid ben je een bron van kennis en ervaring die wij omzetten in mogelijkheden.

Zonder leden zijn wij geen vereniging en daarom hebben we jou nodig. Samen staan we sterker voor onze visie: onvoorwaardelijke gelijkwaardigheid van mensen met hiv in Nederland. Hoe meer leden, hoe breder het draagvlak en hoe groter onze invloed. Ook mensen zonder hiv kunnen lid worden. Ben je een moeder van? Heb je een vriend met hiv of wil je de hiv-community steunen? Iedereen is welkom. Meld je daarom aan als lid en sluit je aan bij onze missie:

Met jouw steun

• ben je solidair met (andere) mensen met hiv;
  • komen wij op voor de belangen van mensen met hiv;
  • bieden wij ondersteuning en contact voor en door mensen met hiv;
  • geven wij objectieve informatie;
  • streven we naar gelijke behandeling in de zorg;
  • laten we de stem horen van mensen met hiv bij hiv-onderzoek;
  • en nog veel meer…

Kortom, steun ons en word lid!

Vul onderstaand formulier in om lid te worden

Wil je lid worden via de ledenwerfactie? Meld je dan hier aan.

De jaarcontributie bedraagt € 46,-. Voor jongeren tot 30 jaar hebben we een speciaal tarief van € 23,- euro per jaar (50% korting). Wil je geen lid worden maar donateur, lees dan hier de mogelijkheden.

Voer je voornaam in

Voer je achternaam in

Voer je straat en huisnummer in

Voer je postcode in

Voer je woonplaats in

/ / Vul aub je geboortedatum in

Voer je e-mail in

Maak een keuze

Doorlopende machtiging

Door het versturen van dit formulier geef je toestemming aan de Hiv Vereniging, tot wederopzegging, doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar je bank om het contributie bedrag van je rekening af te schrijven en je bank toestemming om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van de Hiv Vereniging. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met je bank. Vraag je bank naar de voorwaarden.

Meer informatie over het lidmaatschap