Mijn Hiv Vereniging

Sinds najaar 2020 hebben alle leden van de Hiv Vereniging toegang tot een ledenportaal via het internet. Het adres van dit portaal is: https://mijn.hivvereniging.nl.

Als lid van de vereniging kun je hier inloggen met een bij de Hiv Vereniging bekend e-mailadres waarna je een wachtwoord kan aanmaken. Je kunt een wachtwoord aanmaken door te klikken op ‘Wachtwoord opvragen’.

Via dit ledenportaal kun je je eigen (adres)gegevens aanpassen. Denk hierbij aan een nieuw adres als je verhuisd bent, of een ander telefoonnummer. Wanneer je je persoonlijke gegevens wilt aanpassen op het ledenportaal dien je eerst in te het loggen. Vervolgens ga je naar ‘persoonlijke gegevens’. Voordat je kunt aanpassen klik je eerst op ‘Aanpassen’. (Naast het groene pijltje).

Ook kun je op je persoonlijke pagina aangeven of je ledencommunicatie digitaal wilt ontvangen. Dat wil zeggen dat je de contributiefactuur per e-mail opgestuurd krijgt. Je betaalt dan met een betaallink die je via een e-mail krijgt.

Daarnaast wil de Hiv Vereniging in de toekomst meer producten of diensten digitaal aanbieden. Hiervan houden we je uiteraard op de hoogte.

Vragen over het ledenportaal kun je stellen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch bij de ledenadministratie: 020 616 01 60.