Haaglanden, Leiden

Actieve vrijwilligers organiseren wekelijks een lunch. Zo bieden zij de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en ondersteuning te geven. Daarnaast worden losse activiteiten georganiseerd zoals een zomer-barbecue.

Woensdag Lunch Den Haag

18/10/2017, Haaglanden, Leiden

Den Haag: De woensdag-lunch wordt gehouden bij Stichting Buddy Netwerk, Herengracht 3/a, Den Haag. Er is een inloop vanaf 12.00 uur, de lunch begint om 13.00 uur. Er wordt een eigen bijdrage van € 2,50 gevraagd.

Welkom op de regiopagina Haaglanden, Leiden e.o.

In de regio Haaglanden - Leiden e.o is een aantal vrijwilligers actief die zich inzet voor het bevorderen van het onderling contact en ondersteuning van mensen met hiv. Daarvoor zetten zij verschillende activiteiten op, zelfstandig of in samenwerking met anderen.

Woensdag Lunch

Op woensdag is er een lunch die wordt gehouden bij Stichting Buddy Netwerk, Herengracht 3/a, Den Haag. Er is een inloop vanaf 12.00 uur, de lunch begint om 13.00 uur. Er wordt een eigen bijdrage van € 2,50 gevraagd.

Nieuwsbrief

De regio Haaglanden, Leiden e.o. brengt met regelmaat een digitale nieuwsbrief (pdf) uit. Wil je de nieuwsbrief per e-mail ontvangen meld je dan aan via de nieuwsbriefaanmeldmodule.

19 mei 2017

I Safe Sex: het Hiv-netwerkoverleg bij de GGD Haaglanden, waar Regio Haaglanden aan meedoet, heeft het Affiche Tramtunnelproject voorgesteld Kunstacademies affiches te laten maken met het thema: seksuele gezondheid en hiv-preventie. Het resultaat was tot half september 2016 te zien in de Haagsche tramtunnel.