Haaglanden, Leiden

Actieve vrijwilligers organiseren wekelijks een lunch. Zo bieden zij de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en ondersteuning te geven. Daarnaast worden losse activiteiten georganiseerd zoals een zomer-barbecue.

Woensdag Lunch Den Haag

13/12/2017, Haaglanden, Leiden

Den Haag: De woensdag-lunch wordt vanaf december 2017 gehouden in het Stadsklooster, Westeinde 101, Den Haag. Er is een inloop vanaf 12.30 uur, de lunch begint om 13.15 uur. Er wordt een eigen bijdrage van € 2,50 gevraagd.

Welkom op de regiopagina Haaglanden, Leiden e.o.

In de regio Haaglanden - Leiden e.o is een aantal vrijwilligers actief die zich inzet voor het bevorderen van het onderling contact en ondersteuning van mensen met hiv. Daarvoor zetten zij verschillende activiteiten op, zelfstandig of in samenwerking met anderen.

Woensdag Lunch

Op woensdag is er een lunch die wordt gehouden bij Stichting Buddy Netwerk, Herengracht 3/a, Den Haag. Er is een inloop vanaf 12.00 uur, de lunch begint om 13.00 uur. Er wordt een eigen bijdrage van € 2,50 gevraagd.

Nieuwsbrief

De regio Haaglanden, Leiden e.o. brengt met regelmaat een digitale nieuwsbrief (pdf) uit. Wil je de nieuwsbrief per e-mail ontvangen meld je dan aan via de nieuwsbriefaanmeldmodule.

28 nov 2017

De stichting NAMENproject Nederland heeft op 27 november 2017  het Haags Historisch Museum drie quiltblokken geschonken met een Haagse link.

21 nov 2017

In het Atrium van het Stadhuis in Den Haag staat van 20 november 2017 tot 12 februari 2018 de expositie Seks?Nâh èn! De samenwerkende organisaties van het Gezonde Seksnetwerk en het Haags Gemeentearchief willen allemaal de taboes en stigma’s rond seks doorbreken en daarbij bewustmaking en bewustzijn van goede seksuele gezondheid bevorderen.

19 mei 2017

I Safe Sex: het Hiv-netwerkoverleg bij de GGD Haaglanden, waar Regio Haaglanden aan meedoet, heeft het Affiche Tramtunnelproject voorgesteld Kunstacademies affiches te laten maken met het thema: seksuele gezondheid en hiv-preventie. Het resultaat was tot half september 2016 te zien in de Haagsche tramtunnel.