Welkom op de regiopagina Haaglanden, Leiden e.o.

In de regio Haaglanden - Leiden e.o is een aantal vrijwilligers actief die zich inzet voor het bevorderen van het onderling contact en ondersteuning van mensen met hiv. Dit doen ze door activiteiten te organiseren waaronder de inloop lunch op woensdag, nu tijdens de wintermaanden, bij COC Haaglanden aan de Scheveningseveer 7 in Den Haag en de nieuwsbrief Haags Hivje.

Maar ook tijdens Aids Candlelight Memorial Day in mei zijn zij actief. Verder verzorgen zij een zomerbarbecue en jaarlijks een informatiebijeenkomst in samenwerking met het HagaZiekenhuis. Daarnaast zijn ze actief op het gebeid van voorlichting over leven met hiv, vaak in samenwerking met andere partijen in de regio. Wil je contact met Regio Haaglanden - Leiden e.o stuur dan een e-mail aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We zien ernaar uit je te ontmoeten op een van onze activiteiten!