Rotterdam, Rijnmond

Verschillende organisaties zijn actief in deze regio. Een groep zet elke twee maanden de Hiv+Borrel op de kaart. Verder kun je aanschuiven bij een diner en ondersteuning vinden rondom chemsex.

Chemsex Meet-up voor stoppers

08/12/2021

Maandelijks in Rotterdam, op de tweede woensdag van de maand: gespreksavond voor homo- & bi-mannen die willen stoppen met het combineren van chems met seks. Op 8 december 2021 kun je van 19.30 - 21.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur) in een veilige en relaxte omgeving ervaringen delen en met elkaar tips uitwisselen.

Activiteiten in Rotterdam

In Rotterdam organiseren een actieve groep en de organisaties Stichting Mara en Humanitas regelmatig activiteiten voor mensen met hiv en hun vrienden, partners en familie. De agenda geeft een actueel overzicht.

Start Workshopreeks in Rotterdam najaar 2021

De Hiv Vereniging organiseert de workshopreeks in Rotterdam, zes bijeenkomsten voor mensen met hiv. Deelname is gratis en de workshop start komend najaar, de data zijn nog niet bekend.

Diner op de Dempostraat

Elke woensdag organiseert Stichting Mara eten voor mensen met hiv in Rotterdam. Je bent van harte welkom bij het diner op Dempostraat 143, bij Wijkcentrum Schiemond.

Hiv+Borrel

In Rotterdam organiseren we elke twee maanden borrelavonden voor mensen met hiv. Ook partners, direct betrokkenen en hulpverleners zijn welkom.

12 nov 2018

Nét op tijd klaar voor Wereld Aids Dag 2018, ligt de Rotterdamse Hiv Gids klaar als handzaam boekje, gemaakt door Stichting Hiv Portaal Rotterdam. Hulpverleners noemen het een "sociale kaart", maar wij noemen het gewoon een gids.