Rotterdam, Rijnmond

Verschillende organisaties zijn actief in deze regio. Een groep zet elke twee maanden de Hiv+Borrel op de kaart. Verder kun je aanschuiven bij een diner en meedoen aan de eetgroep Healthy Living.

Chemsex Meet-up

14/11/2018

Maandelijks in Rotterdam: gespreksavond voor homo- & bi-mannen die chems met seks combineren. Op 14 novemberkun je van 19.30 - 21.30 uur in een veilige en relaxte omgeving ervaringen delen en met elkaar tips uitwisselen. Bijvoorbeeld over zelfcontrole, gezondheid, het behouden van balans en het beperken van risico's.

Activiteiten in Rotterdam

In Rotterdam organiseren een actieve groep en de organisaties Stichting Mara en Humanitas regelmatig activiteiten voor mensen met hiv en hun vrienden, partners en familie.

Diner op de Schiedamsesingel

Elke vrijdag organiseert Stichting Mara eten voor mensen met hiv/aids in Rotterdam. Je bent van harte welkom bij het diner op Schiedamsesingel 173, naast de voormalige locatie Café Praag.

Hiv+Borrel

In Rotterdam organiseren we elke twee maanden borrelavonden voor mensen met hiv. Ook partners, direct betrokkenen en hulpverleners zijn welkom.

Eetgroep Healthy Living

Elke tweede zaterdag van de maand organiseert Stichting Mara samen met Stichting Humanitas / Bureau hiv hulpverlening de eetgroep Healthy Living. De eetgroep vindt plaats in de vestiging van Humanitas: Locatie Bergweg, Bergwegplantsoen 10, 3037 SK Rotterdam.

Koffieochtend Humanitas

Elke eerste vrijdag van de maand van 10.00 tot12.00 uur ben je welkom op de koffieochtend van Bureau hiv hulpverlening bij Stichting Humanitas.