Rotterdam, Rijnmond

Verschillende organisaties zijn actief in deze regio. Een groep zet elke twee maanden de Hiv+Borrel op de kaart. Verder kun je aanschuiven bij een diner en ondersteuning vinden rondom chemsex.

Diner op de Dempostraat

22/09/2021

Elke woensdag organiseert St Mara eten voor mensen met hiv in Rotterdam. Je bent van harte welkom bij het diner op Dempostraat 143, bij Wijkcentrum Schiemond.

Activiteiten in Rotterdam

In Rotterdam organiseren een actieve groep en de organisaties Stichting Mara en Humanitas regelmatig activiteiten voor mensen met hiv en hun vrienden, partners en familie. Helaas zijn de meeste activiteiten vanwege corona-maatregelen nu niet mogelijk, behalve de bijeenkomsten van de Chemsex Meet-up en de Hiv+Borrel.

Start Workshopreeks in Rotterdam najaar 2021

De Hiv Vereniging organiseert de workshopreeks in Rotterdam, zes bijeenkomsten voor mensen met hiv. Deelname is gratis en de workshop start komend najaar, de data zijn nog niet bekend.

Diner op de Schiedamsesingel

Elke vrijdag organiseert Stichting Mara eten voor mensen met hiv/aids in Rotterdam. Alleen nu vanwege de corona-maatregelen even niet. De ruimte is te klein en er wordt gezocht naar alternatieven. Je bent hopelijk snel weer van harte welkom bij het diner op Schiedamsesingel 173, naast de voormalige locatie Café Praag, of elders.

Hiv+Borrel

In Rotterdam organiseren we elke twee maanden borrelavonden voor mensen met hiv. Ook partners, direct betrokkenen en hulpverleners zijn welkom. Vanaf 30 juli 2021 maakt de Hiv+Borrel een herstart na een lastig coronajaar - wel met afspraken vanwege coronamaatregelen.

12 nov 2018

Nét op tijd klaar voor Wereld Aids Dag 2018, ligt de Rotterdamse Hiv Gids klaar als handzaam boekje, gemaakt door Stichting Hiv Portaal Rotterdam. Hulpverleners noemen het een "sociale kaart", maar wij noemen het gewoon een gids.