Hiv+Borrel

In Rotterdam organiseren we elke twee maanden borrelavonden voor mensen met hiv. Ook partners, direct betrokkenen en hulpverleners zijn welkom.

HB2019 A6 Flyer2019 VoorAchter 250De avonden staan in het teken van ontmoeting. We willen graag een plek bieden waar mensen elkaar kunnen ontmoeten om in een ontspannen sfeer nieuwe vrienden te maken, ervaringen uit te wisselen en te netwerken.

Onze avonden worden bezocht door mensen met verschillende achtergronden, hiv komt immers voor bij mannen en vrouwen van alle geaardheden, culturen en leeftijden.

De toegang is gratis, aanmelden nu noodzakelijk. Nieuwkomers krijgen een gratis welkomstdrankje. Aanvang: 20:00 uur, locatie Café: Schiedamsesingel 173, 3012 BB Rotterdam.

Praktisch vanwege coronamaatregelen

We mogen weer méér dan 12 gasten ontvangen, maar mogen niet stampvol. Daarom voorlopig alleen voor mensen met hiv en hun partners. De horeca moet zich aan regels houden. Wij ook. Zonder QR (gevaccineerd / genezen / getest) en zonder aanmelding kun je dus niet naar binnen.

Dus:

• Neem je QR-code mee (corona-check app)

Verder kun jij als bezoeker het aangeven als je iets (hiv-gerelateerd) wilt vertellen of promoten tijdens de avond. Na overleg krijg je dan een aantal minuten tijd voor jouw verhaal. Neem hiervoor vantevoren contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. En volg onze website: www.hivborrelrotterdam.nl/.

Publieke web- en Facebookpagina

Onze website www.hivborrelrotterdam.nl en onze Facebook-pagina zijn de plaats waar je altijd de laatste informatie over de eerstvolgende borrel aantreft. Als je het niet prettig vindt om deze pagina leuk te vinden ("like"), kun je deze pagina ook gewoon volgen of af en toe bezoeken op facebook.com/HivBorrelRotterdam.