Hiv+Borrel

In Rotterdam organiseren we elke twee maanden borrelavonden voor mensen met hiv. Ook partners, direct betrokkenen en hulpverleners zijn welkom.

HB2019 A6 Flyer2019 VoorAchter 250De avonden staan in het teken van ontmoeting. We willen graag een plek bieden waar mensen elkaar kunnen ontmoeten om in een ontspannen sfeer nieuwe vrienden te maken, ervaringen uit te wisselen en te netwerken.

Onze avonden worden bezocht door mensen met verschillende achtergronden, hiv komt immers voor bij mannen en vrouwen van alle geaardheden, culturen en leeftijden.

De toegang is gratis - aanmelden is niet nodig. Nieuwkomers krijgen een gratis welkomstdrankje. Data in 2019 (steeds de vierde vrijdag van de oneven maanden):

• 25 januari
  • 29 maart
  • 31 mei
  • 26 juli
  • 27 september: PRIDE Edition
  • 29 november: Editie Wereld Aids Dag

Aanvang: 20:30 uur - Locatie Café: Schiedamsesingel 173, 3012 BB Rotterdam
Op vrijdag 30 november 2018 is er een extra activiteit (geen borrel) in het kader van Wereld Aids Dag.

Verder kun jij als bezoeker het aangeven als je iets (hiv-gerelateerd) wilt vertellen of promoten tijdens de avond. Na overleg krijg je dan een aantal minuten tijd voor jouw verhaal. Neem hiervoor vantevoren contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. En volg onze website: www.hivborrelrotterdam.nl/.

Publieke web- en Facebookpagina

Onze website www.hivborrelrotterdam.nl en onze Facebook-pagina zijn de plaats waar je altijd de laatste informatie over de eerstvolgende borrel aantreft. Als je het niet prettig vindt om deze pagina leuk te vinden ("like"), kun je deze pagina ook gewoon volgen of af en toe bezoeken op facebook.com/HivBorrelRotterdam.