Activiteiten in Rotterdam

In Rotterdam organiseren een actieve groep en de organisaties Stichting Mara en Humanitas regelmatig activiteiten voor mensen met hiv en hun vrienden, partners en familie. Helaas zijn deze activiteiten vanwege corona-maatregelen nu niet mogelijk, behalve de bijeenkomsten van de Chemsex Meet-up. Hopelijk kunnen binnenkort onderstaande initiatieven in één of andere vorm weer opgestart worden. De agenda geeft een actueel overzicht.

Hiv+Borrel Rotterdam

De succesvolle Hiv+Borrel vindt elke twee maanden plaats in het café van het COC Rotterdam op Schiedamsesingel 173. De avonden staan in het teken van ontmoeting. In een informele sfeer kun je ervaringen uitwisselen, netwerken en nieuwe vrienden maken. Het aantal deelnemers aan de borrel is te groot voor de ruimte.

Diner Schiedamsesingel 173

Stichting Mara organiseert wekelijks een ontmoeting en diner op vrijdagavond. De ruimte is te klein, er wordt gekeken naar alternatieven.

Koffie-ochtend Humanitas

Elke eerste vrijdag van de maand van 10.00 - 12.00 uur bij Sitchting Humanitas. Gaat tot nader orde niet door.

Chemsex Meet-up Rotterdan

Aanbod is herstart vanaf juni 2020! Georganiseerd door HivPort samen met COC Rotterdam. Lees hier meer.

Inloophuis Het Rode Lint

Het inloophuis van Stichting Het Rode Lint van Gloria Summerville is er voor mensen met en zonder hiv. Het is een creatieve ontmoetingsplek waar mensen samen kunnen koken, praten, dansen of sporten. Maar ook voor een goed gesprek en een steuntje in de rug. Vanwege corona-maatregelen werkt Gloria nu alleen op afspraak. Lees hier meer.