Poz&Proud ManKracht-weekend: 29 september t/m 1 oktober: schrijf je nu in!

Gepubliceerd: 23 augustus 2023

Voor het eerst sinds 2018 organiseert Poz&Proud weer een ManKracht-weekend voor homomannen met hiv van 29 september tot en met 1 oktober. Het weekend blijft net als de vorige edities een ontspannen samenkomen van mannen met hiv in een laagdrempelige en open sfeer. Iedereen kan hier helemaal zichzelf zijn zonder verplichtingen.

Onder elkaar op nieuwe plek

Om nieuw leven in deze traditie te blazen gaan we dit keer niet naar Drenthe, maar naar de groepsaccommodatie Beukenhaeghe in het buitengebied van het Brabantse dorp Moergestel. Met uitzicht op het prachtige Brabantse landschap hebben we alle ruimte om een weekend samen te komen.

Mooi programma

We kunnen hier in alle veiligheid en privacy aandacht geven aan het leven met hiv voor homomannen met hiv. Er is een mooi programma samengesteld waar er tijd is voor groepsgesprekken, verschillende workshops en lichaamsbeweging zoals wandelen, fietsen en yoga. Ook gaan we natuurlijk gezellig samen eten, borrelen en ontspannen.

Je bent vrijdag, 29 september, vanaf 16:00 uur welkom en we zullen op zondag, 1 oktober, om 14:30 uur afscheid van elkaar nemen.

Locatie

De locatie heeft een mooie sfeervolle ruimte voorzien van alle faciliteiten met een serre en een groot terras. Er zijn slaapstudio's met een eigen douche en toilet. Elke studio heeft vijf éénpersoons bedden, waarvan twee op de begane grond en drie op de vide. Een voorkeur voor het delen van de studio met iemand kun je in het inschrijfformulier invullen. Hier zullen we zo goed mogelijk rekening mee proberen te houden.

De locatie is goed bereikbaar met de auto en het OV. Er is een bushalte voor de deur van lijn 141 die je kunt nemen vanaf station Tilburg of station Best.

Kosten

De kosten van het weekend zijn € 89,- voor leden van de Hiv Vereniging. Als je niet lid bent kost het weekend € 139,-. Hiervoor krijg je twee overnachtingen, verzorgde maaltijden, onbeperkt koffie en thee, deelname aan alle activiteiten en een aantal gratis consumpties. Je kunt je aanmelden door het formulier hieronder in te vullen. Via e-mail krijg je vervolgens een betaalinstructie. (Snel nog even lid worden? Goed idee
Er is helaas maar een beperkt aantal plekken beschikbaar. We zullen daarom met een wachtlijst werken als meer mensen zich hebben aangemeld.

Vragen?

Neem dan contact op met info@pozandproud.nl  Ook als de kosten een belemmering voor je zijn om mee te gaan kan je contact met ons opnemen. We zullen dan kijken of we samen een oplossing kunnen vinden.

Aanmelden

Je kunt je aanmelden door het formulier hieronder in te vullen. Via een e-mail krijg je vervolgens een betaalinstructie.

Vul aub je voornaam in

Vul aub je achternaam in

Voer je e-mailadres in.

Voer je telefoonnummer in