Poz&Proud

Poz&Proud is er voor en door homomannen met hiv. Poz&Proud wil homomannen met hiv weerbaarder maken zodat ze open over hun hiv-status kunnen zijn. Hiv in de homoscene een gezicht geven en stigma’s rondom hiv bestrijden. Wij organiseren regelmatig activiteiten en hebben een actief en actueel blog..

Onze eigen 4th of July viering

04/07/2021

We gaan weer! De eerste CD4borrel van 2021.

Tijd en plaats: zondag 4 juli, 16:00 terras Café J&D, Hof 18, Amersfoort

Ondanks de beperkingen is het ons gelukt toch een eerste borrel te organiseren. We doen dat op het ruime terras bij Café J&D waar we voldoende afstand kunnen houden. Er mogen maximaal 4

...

15 jaar Poz&Proud. Tijd voor een (afscheids)feestje? Help ons en vul de enquête in.

In 2021 bestaat Poz&Proud 15 jaar. In die 15 jaar is er veel veranderd. Is er nog plaats voor Poz&Proud? Voegt het voor jou iets toe? We horen graag je mening! Vul de enquête in (10 minuutjes van jouw tijd) en help ons de komende vijf jaar de koers van Poz&Proud (mede) te bepalen.

Welkom bij Poz&Proud

Poz&Proud, de sectie voor homomannen van de Hiv Vereniging, is in 2006 om een viertal redenen opgericht: weerbaar maken; hiv in de scene een gezicht geven; stigma aankaarten en hiv normaliseren.

De Poz&Proud boot op de Canal Parade

Ieder jaar verzorgt Poz&Proud de boot van de Hiv Vereniging op de jaarlijkse Pride. Om bekende reden ging de botenprade afgelopen jaar niet door. Het ticket wat we bemachtigd hebben voor deelname schuift gelukkig door naar de volgende editie, die hopelijk zonder coronaperikelen, plaatsvindt op zaterdag 7 augustus 2021. Voor actuele informatie houd de Poz&Proud blog hier of onze Facebook pagina in de gaten. Klik verder voor een fotoimpressie van onze deelname in 2019: