Poz&Proud

Poz&Proud is er voor en door homomannen met hiv. Poz&Proud wil homomannen met hiv weerbaarder maken zodat ze open over hun hiv-status kunnen zijn. Hiv in de homoscene een gezicht geven en stigma’s rondom hiv bestrijden. Wij organiseren regelmatig activiteiten en hebben een actief en actueel blog..

Geannuleerd.. Poz&Proud Chat&Drink@Four in Amersfoort

05/12/2021

Tot onze spijt moeten we de CD4-borrel in Amersfoort op 5 december annuleren door de verplichte sluitingstijd van 17:00 uur van de horeca. Stay safe en hopelijk tot heel snel!

Welkom bij Poz&Proud

Poz&Proud, de sectie voor homomannen van de Hiv Vereniging, is in 2006 om een viertal redenen opgericht: weerbaar maken; hiv in de scene een gezicht geven; stigma aankaarten en hiv normaliseren.

De Poz&Proud boot op de Canal Parade

Ieder jaar verzorgt Poz&Proud de boot van de Hiv Vereniging op de jaarlijkse Pride. Om bekende reden ging de botenprade afgelopen jaar niet door. Het ticket wat we bemachtigd hebben voor deelname schuift gelukkig door naar de volgende editie, die hopelijk zonder coronaperikelen, plaatsvindt op zaterdag 7 augustus 2021. Voor actuele informatie houd de Poz&Proud blog hier of onze Facebook pagina in de gaten. Klik verder voor een fotoimpressie van onze deelname in 2019: