Positive Yoga in Amsterdam

Datum 15 april 2024

Maak contact met je eigen lijf: sinds 5 februari september organiseert Poz&Proud bij de Hiv Vereniging in Amsterdam Positive Yoga, een reeks van tien Kundalini yogalessen.

In een sessie van anderhalf uur ga je in de weer met je lichaam, adem en stem om te ontspannen en jezelf sterker te maken. Kundalini yoga is een dynamische vorm van yoga om energie op te wekken (dus geen statische houdingen) in combinatie met ademhalingsoefeningen, mantra’s en meditaties.

Positive Yoga is toegankelijk voor ieder niveau. De kosten bedragen €65 voor de gehele reeks van tien lessen. Leden van de Hiv Vereniging ontvangen €20 korting en betalen slechts €45. Meld je aan via het Servicepunt: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Het Servicepunt is telefonisch bereikbaar via 020 689 25 77 (ma - di - do van 14.00 - 22.00 uur). Je kan ook appen via 06 45 99 42 19.
Geef de volgende informatie door:
- Voornaam en achternaam
- Adres - Telefoonnummer
- E-mailadres
- Ben je lid van de Hiv Vereniging?
- Heb je eerder aan Positive Yoga meegedaan?

De data, steeds op maandag: 05, 12, 19 & 26 februari, 4, 11, 18 & 25 maart, en 8 & 15 april.

Nog geen lid van de Hiv Vereniging? Nu is een goed moment!