Vrijwilligers gezocht voor kernteam Posidivas

Gepubliceerd: 07 november 2022

Wil jij helpen activiteiten organiseren voor vrouwen met hiv? Bij Posidivas, de groep voor vrouwen met hiv van de Hiv Vereniging, zoeken we nog vrijwilligers die onderdeel willen worden van het kernteam. Als lid van het kernteam ga je samen met een groep gemotiveerde vrouwen aan de slag om activiteiten te organiseren. De groep organiseert ontmoetingsactiviteiten, zoekt en verspreidt informatie over hiv en verbindt vrouwen met elkaar en met de rest van de vereniging.

We willen weer bij elkaar komen om plannen voor het komend jaar te verkennen. Lijkt je dit wat? Stuur dan even een berichtje met een korte motivatie voor een telefonisch kennismakingsgesprek naar Kelly via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (coördinator Posidivas) of Bertus via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

English

Would you like to help organize activities for women with HIV? At Posidivas, the HIV Association's group for women with HIV, we are still looking for volunteers who want to become part of the core team. As a member of the core team, you will work with a group of motivated women to organize activities. The group organizes meeting activities, seeks and disseminates information about HIV and connects women with each other and with the rest of the association.

We want to get together again to explore plans for the coming year. Do you like this? Send a message with a short motivation for an introductory meeting to Kelly via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (coordinator Posidivas) or Bertus via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.