Inloop Lunch

groep netwerkborrel 2 300De lunch wordt weer georganiseerd volgens de coronamaatregelen. Bekijk snel de agenda voor wanneer je weer langs kan komen. Wegens de coronamaatregelen moet je je wel aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De inloop lunch is speciaal voor mensen met hiv, betrokkenen en professionals. De lunch vindt plaats in het Land van Gulick, een voormalig schoolgebouw, aan de Engelekampstraat 23-25 in Sittard. De inloop lunch organiseren we regelmatig door het jaar heen. We ontmoeten je graag om kennis te maken tijdens de lunch! Houd de agenda in de gaten. Kom jij aanschuiven?!

Routebeschrijving naar Land van Gulick

Lopend
Vanaf station Sittard is het 10 minuten lopen. Je loopt rechtsaf met het station achter je. Via het stationsplein naar de Wilhelminastraat, de Wilhelminastraat gaat verder over op de Engelekampstraat. Op nummer 23-25 bevindt zich de locatie Land van Gulick.

Met de bus
Vanaf station Sittard kun je bus 30, 36, 37, 38 en 40 nemen (elke 10 minuten gaat er een bus). In 5 minuten ben je op de Engelekampstraat 23-25.