Gelderland

Jarenlang zijn er diverse activiteiten georganiseerd door actieve vrijwilligers. Momenteel is de vereniging op zoek naar nieuwe vrijwilligers die activiteiten op willen zetten in Oost-Nederland.

Primeur: Ontmoetingsdag in Deventer

23/06/2018

Oost-Nederland let op! Op zaterdag 23 juni 2018 is er voor het eerst een ontmoetingsdag in Deventer. Van 14.00 - 18.00 uur ben je van harte welkom in De Fermerie, Muggeplein 9, 7411 NW Deventer.

Welkom op de regiopagina van Gelderland

In de provincie Gelderland is de Hiv Vereniging jarenlang actief geweest. Begin april 2018 heeft de huidige groep vrijwilligers afscheid genomen en is voor de laatste keer het hiv-café geweest. Momenteel zijn er geen activiteiten gepland. Wel wordt gekeken of een nieuwe groep vrijwilligers activiteiten in Oost-Nederland op gaan zetten.

Meewerken als vrijwilliger?

Je bent van harte welkom! Om mee te werken maakt het niet uit of je wel of geen hiv hebt. Het belangrijkste is dat vrijwilligers een warme betrokkenheid voelen met mensen met hiv/aids. Zou je graag willen meewerken als vrijwilliger om activiteiten in de regio op te zetten? Laat het ons weten en stuur een bericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Nieuwe, enthousiaste mensen zijn steeds weer nodig!

Persoonlijk contact

Voor mensen met hiv die contact willen met iemand anders die leeft met hiv, kan het Servicepunt een overzicht geven van de mogelijkheden. Er zijn verschillende mogelijkheden voor ontmoeting en ondersteuning.

01 mei 2018

Een vaste plek waar mensen met hiv en betrokkenen elkaar kunnen ontmoeten voor een gesprek en een drankje. Soms een informatieve of feestelijke thema-avond.

11 dec 2017

Na het shoppen samen met Marlies en de visagist, was het dan zover. De decemberbingo in het hiv café Arnhem. Frida was er klaar voor (pas na 3 uur schoonheidsbehandeling, dat dan weer wel).

19 mei 2017

Bezoekers van het hiv-café Arnhem hebben een gezellige avond buiten het café om gehad. We zijn met een clubje mensen wezen bowlen en daarna heerlijk tapas gegeten. Op die manier ga je toch anders met elkaar om dan in het café. Bij het bowlen ging het niet om de punten maar om het plezier dat we hadden als er bij sommigen de bal eens niet in de goot terecht kwam. Eigenlijk hadden we een kinderbaan erbij moeten hebben. Toch waren er een paar bij die best een heel aardig balletje konden gooien. Na de bowlingballen gingen we door voor de gehaktballetjes in tomatensaus. De sfeer was erg ontspannen en de gesprekken gingen overal en nergens over. En pillen werden gewoon tussen de diverse tapas door geslikt. Zo'n uitstapje is voor herhaling vatbaar.