Welkom op de regiopagina van Oost-Nederland

Eerder is de Hiv Vereniging jarenlang actief geweest in Gelderland. Vanaf 2918 is een nieuwe groep vrijwilligers activiteiten in Oost-Nederland gaan organiseren.

Met regelmaat worden er 'dagjes' geroganiseerd. Zoals in Zwolle, Enschede, Zutphen en Deventer. Centraal staat de ontmoeting en het uitwisselen van ervaringen. Niet alleen voor mensen met hiv maar ook voor hun betrokkenen. Vaak staat er daarnaast ook een informatief onderwerp op het programma. Houd dus de agenda in de gaten! Verder is het mogelijk om een persoonlijk gesprek te hebben met iemand anders die leeft met hiv.

Contact

Voor vragen over de regio of over leven met hiv is het Servicepunt van de Hiv Verenging telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer: 020 - 689 25 77. Bereikbaar op: ma-di-do van 14.00 tot 22.00 uur. Of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.