'Laatste' column The Voice News Magazine

Gepubliceerd: 19 augustus 2019

The Voice News Magazine is een samenwerking aangegaan met de Hiv Vereniging en plaatst elke maand een column van Eliane Becks Nininahazwe over leven met hiv.

Deze editie bevat de laatste column van Eliane. De afgelopen twaalf maanden hebben we met plezier genoten van de verhalen van Eliane en haar leven met hiv. We zijn zeer tevreden met het resultaat en zien dat de columns veel vragen over hiv heeft gebracht, maar ook persoonlijke verhalen. De Hiv Vereniging heeft besloten verder te gaan met het project en de samenwerking met The Voice News Magazine. Om meer diversiteit in de verhalen te laten zien gaan we opzoek naar andere schrijvers. We hopen in oktober weer een nieuwe column te kunnen publiceren.

Het tijdschrift dat vooral online, maar ook offline, beschikbaar is focust zich op nieuws uit verschillende landen in Afrika en is Engelstalig. Zoals ze op hun website aangeven willen ze met hun tijdschrift bewustzijn creëren onder Afrikanen en meer verbintenis aangaan tussen Afrika en de rest van de wereld. De Hiv Vereniging heeft activist Eliane Becks Nininahazwe gevraagd of ze voor het tijdschrift maandelijks een column wil schrijven over leven met hiv. Deze maand heeft Eliane het over het belang van een ondersteuning vanuit je naaste omgeving.

pdf Wil je de laatste column van Eliane lezen? Klik dan hier.  (852 KB)

Nieuwe column the Voice News Magazine over 'double trouble'

Nieuwe column the Voice News Magazine 'A Healthy Lifestyle'