Nieuwe column the Voice News Magazine 'Social support makes a difference'

Gepubliceerd: 04 juli 2019

The Voice News Magazine is een samenwerking aangegaan met de Hiv Vereniging en plaatst elke maand een column van Eliane Becks Nininahazwe over leven met hiv.

Het tijdschrift dat vooral online, maar ook offline, beschikbaar is focust zich op nieuws uit verschillende landen in Afrika en is Engelstalig. Zoals ze op hun website aangeven willen ze met hun tijdschrift bewustzijn creëren onder Afrikanen en meer verbintenis aangaan tussen Afrika en de rest van de wereld. De Hiv Vereniging heeft activist Eliane Becks Nininahazwe gevraagd of ze voor het tijdschrift maandelijks een column wil schrijven over leven met hiv. Deze maand heeft Eliane het over het belang van een ondersteuning vanuit je naaste omgeving.

pdf Wil je de column van Eliane lezen? Klik dan hier. (854 KB)