Welkom op de pagina van Positive Families

Positive Families, voor gezinnen waar hiv een rol speelt.Voor de meeste gezinnen is hiv een groot geheim dat met slechts weinigen wordt gedeeld. Bij Positive Families kunnen ouders en kinderen met hiv elkaar ontmoeten en ervaringen uitwisselen. Kinderen raken bevriend en ouders krijgen vertrouwen in de toekomst van hun kinderen.

Wie zijn Positive Families

De activiteiten van Positive Families zouden niet mogelijk zijn zonder de tomeloze inzet van vele vrijwilligers en de gulle giften van donoren. Voor de organisatie van een weekend met 110 ouders en kinderen zijn al snel 15 vrijwilligers nodig die op de jongere en oudere kinderen letten. Vaak hebben deze vrijwilligers zelf ook hiv, of zijn nauw betrokken bij iemand de hiv heeft. Positive Families is onderdeel van de Hiv Vereniging Nederland (HVN) en krijgt professionele ondersteuning van de HVN.

Meer informatie? Bel: 020 - 689 25 77

Wil je meer informatie over Positive Families of op de hoogte worden gehouden van de activiteiten, neem dan contact op met het Servicepunt van de Hiv Vereniging. Daar zit altijd iemand met hiv, of een direct betrokkene, om je op vertrouwelijke wijze te woord te staan. Indien gewenst kan dat anoniem. Ook als je vrijwilliger wilt worden van Positive Families kun je contact met hen opnemen.

Het Servicepunt is te bereiken via 020 - 689 2577, op ma - di - do van 14.00 tot 22.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Positive Families op Facebook

Positive Families heeft een eigen besloten groep op Facebook. Nieuwsgierig? Wil je graag in contact komen met anderen? Op de hoogte blijven van activiteiten en informatie? En dus aanmelden voor deze groep? Neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..