Welkom bij Posidivas

Heb je gehoord dat je hiv hebt en zoek je contact of informatie voor vrouwen? Of inspiratie voor jouw leven met hiv? Dit is een openbare website met informatie en ervaringsverhalen, samengesteld en geschreven door vrouwen die zelf leven met hiv.

Posidivas is een plek voor en door vrouwen met hiv. We willen je inspireren en steunen in jouw leven met hiv, als dat is wat je nodig hebt. Je bent niet alleen. In Nederland leven meer dan 4.000 vrouwen met hiv. Samen staan we sterker en kunnen we ook veel plezier hebben. Een paar keer per jaar worden activiteiten voor vrouwen georganiseerd. Houd daarvoor de agenda in de gaten.

Contact

Wil je contact met andere vrouwen die leven met hiv? Wil je reageren, maar liever niet voor iedereen zichtbaar? Wil je ons iets vragen? Stuur dan een mailtje naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Je kunt je per e-mail ook melden voor de Facebookgroep Ladies Loving Life. Het is een geheime en besloten groep (voertaal Engels), alleen voor vrouwen met hiv. In deze groep delen we lief en leed met elkaar. We gaan zorgvuldig om met jouw gegevens en respecteren je privacy, want we weten uit ervaring hoe gevoelig dat kan liggen. De keuze om open te zijn over hiv is persoonlijk.

Are you looking for contact with other women living with hiv? Would you like to respond, but not visible to everyone? Do you have a question for us? Please send an email message to: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Through this email address you can apply for admission to the closed and secret Facebook group Ladies Loving Life (language English). This group is exclusively for women living with hiv. In this group we share our stories and support each other. We will treat your details confidentially and will respect your privacy. From experience we know these are sensitive issues. The choice to be open about hiv is a personal one and we respect your choice.