Glow In The Dark Minigolf

Gepubliceerd: 15 november 2022

Donderdag 27 oktober organiseerde de regio Brabant-groep een gezellige, spannende avond: Glow In The Dark Minigolf op een leuke locatie in Eindhoven. Kelly bleek de enige vrouw te zijn tussen zeventien mannen. Maar daardoor liet ze zich niet uit het veld slaan. Na de nodige inspanning werd er lekker gegeten en gepraat met elkaar. Kelly hoopt dat een volgende keer meer vrouwen meedoen.

Kelly schrijft:

Ik ging, als enige vrouw tussen zeventien mannen, de uitdaging aan en we gingen aan de "slag" in groepjes van vier.

Het was een leuke baan met verschillende hindernissen. De ene baan ging soepeler dan de andere baan. Met veel oehhhh en ahhhh's kwamen we door de achtien holes heen. Ondertussen hebben we gezellig met elkaar gekletst en elkaar beter leren kennen.

Toen werd het tellen: wie was de grote winnaar?! Dat is tot vandaag nog de vraag.....

Na het glowgolfen was het tijd om te gaan eten. Gezellig steengrillen stond er op de planning! Twee lange tafels stonden klaar voor ons. Onder het genot van een drankje en lekker eten hebben we nog gezellig nagekletst met zijn allen.

We hebben een supergezellige avond gehad!
Ik hoop alleen dat er de volgende keer wat meer vrouwen meegaan!