Barbecue Hiv Vereniging Brabant in Eindhoven

Datum 29 juni 2023

Meld je aan voor de gezellige en lekkere zomerbarbecue van regio Brabant op donderdag 29 juni in Eindhoven. Als lid van de vereniging krijg je korting. Je bent welkom vanaf 19.00 uur.

Beste allemaal,

Velen van jullie herinneren zich waarschijnlijk nog de BBQ-avond van het hiv-café in juni vorig jaar. Het was één van de weinige avonden in de zomer van 2022 waarop het regende, en hoe! Ondanks dat was het dankzij de goede zorgen bij Pand54 een ontzettend gezellige avond. En ja, de barbecue van 2023 staat alweer voor de deur, op donderdag 29 juni, de laatste donderdag van de maand.

Vanwege het succes van het team vrijwilligers van de denktank dat verantwoordelijk was voor het bereiden van het vlees/vis, nemen zij dit jaar opnieuw de culinaire leiding op zich.

Graag nodigen wij jullie uit voor de volgende gelegenheid:

Wat: Barbecue hiv-café Brabant
Waar: Pand 54, Prins Hendrikstraat 54 te Eindhoven
Tijd: Ontvangst vanaf 19.00 uur, BBQ begint om 19.30 uur
Kosten: € 15,00 voor leden van de Hiv Vereniging en € 22,50 voor niet-leden.
Aanmelden: via het Servicepunt van de vereniging (o.v.v. BBQ met datum ), zowel per e-mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) als telefonisch via 020-6892 577. Het Servicepunt is geopend op maandag, dinsdag en donderdag van 14.00 tot 22.00 uur. Je kunt ook chatten via WhatsApp: +31 6 45994219.

Aanmelden kan tot uiterlijk maandag 26 juni. Als je speciale dieetwensen hebt, verzoeken we je vriendelijk om dit van tevoren door te geven.

We kijken ernaar uit om jullie te ontmoeten!

Hartelijke groet,

Richard, Andy Kelly, Bas, Marc & Cees