Welkom bij lunch & diner

Vanwege corona en het vertrek van de coördinator hebben de lunches en het diner een tijd stilgelegen, maar........ we zijn bezig met het opnieuw opstarten van de lunches op de woensdagmiddag. Er is inmiddag een aardig groepje dat mee wil helpen, maar zoeken nog een 'echte' kok. Heb je interesse? Mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Diner op Dinsdag en Lunch op Woensdag

keukenploeg adam 250Het driegangen diner is het meeste werk en vind 1x per twee weken plaats op dinsdagavond. Alles wordt bereid van verse groenten en fruit, waarvoor vele handen nodig zijn. De koks plannen van tevoren de gerechten. De anderen zijn in feite keukenhulpen die zich inzetten voor alles wat nodig is. De voorbereiding neemt vijf uur in beslag. Wil je mee-eten, meld je dan aan via het Servicepunt: 020 - 689 25 77 (ma, di en do van 14.00 - 22.00 uur) of stuur een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De lunch op woensdag, elke week, bestaat altijd uit soep als voorgerecht, groentesalade, fruitsalade, quiche of pizza, brood en gevarieerd beleg. Hier kun je gewoon aanschuiven, aanmelden is niet nodig tenzij je met een groep van meer dan vier personen komt.

Mensen bij elkaar brengen

diner lunch winkel 2 250Lunch en diner worden georganiseerd met het motief mensen bij elkaar te brengen die geïnfecteerd en geaffecteerd zijn met hiv. Natuurlijk is het van groot belang om lief en leed te delen. Toch zijn meestal de onderwerpen waarover aan tafel wordt gesproken ditjes en datjes over het dagelijkse leven en het laatste nieuws. Wij willen vooral dat het gezellig is en dat een ieder zich thuis voelt. Een ieder die geïnteresseerd is, is welkom. Vrijwilligers zijn er momenteel genoeg. Toch kan dit net zo snel weer veranderen. Nogmaals, iedereen is welkom.

Voor alle benodigdheden gaan wij naar de supermarkten in de buurt. Op dit moment worden wij gesponsord door Albert Heijn.