Amsterdam

In de stad Amsterdam is een groep vrijwilligers actief die wekelijks een Lunch op Woensdag en 1x in de twee weken een Diner op Dinsdag organiseren. Aan jou de keus om een keer aan te schuiven!

De workshopreeks in Amsterdam op maandagavond

01/02/2021

De Hiv Vereniging organiseert in Amsterdam een workshopreeks op maandag van zes bijeenkomsten voor mensen met hiv. Deelname is gratis! Deze reeks start voorjaar 2021.

Welkom op de regiopagina van Amsterdam

In de stad Amsterdam is een groep vrijwilligers actief die wekelijks een Lunch op woensdag organiseren en 1x in de twee weken een diner op dinsdag(behalve tijdens de maanden juli en augustus).

Lunch op Woensdag

Vanwege de corona-maatregelen gaat de lunch dit najaar niet van start. Hopelijk kunnen de vrijwilligers op een later moment weer wekelijks een goed verzorgd, vers bereid lunchbuffet met warme en koude gerechten in onze barruimte aan de Eerste Helmersstraat 17 (behalve nu in juni, juli en augustus) regelen.  Om zo de gelegenheid te hebben om gezellig samen te eten. Er zijn altijd vegetarische schotels aanwezig.

Diner op Dinsdag

Vanwege de corona-maatregelen gaat het diner dit najaar niet van start. Het Diner op Dinsdag dat om de twee weken plaats vindt in onze gezellige barruimte op de Eerste Helmersstraat 17 (behalve in de maanden juli en augustus) wacht dus helaas op betere tijden. De vrijwilligers hopen later weer een heerlijk driegangen-diner te bereiden en serveren.

De workshopreeks in Amsterdam

De Hiv Vereniging organiseert in Amsterdam een workshopreeks van zes bijeenkomsten voor mensen met hiv in het najaar van 2020 en voorjaar 2021, en wel op woensdag- of maandagavond. Deelname is gratis! De reeks in najaar 2020 start op woensdagavond 23 september. Voorjaar 2021 start de reeks op maandagavond 1 februari.

Zwemmen/aqua-joggen in een besloten groep

Onder de paraplu van MBVO wordt in het revalidatiecentrum Reade, Overtoom 283 op maandag van 18.00 tot 19.00 uur een zwem | aqua-joggingles gegeven, speciaal voor mensen met hiv.

Yoga voor hiv+ homomannen Tijgertje

Lichter, gelukkiger en sterker met yoga! Zin om na je hoofd en lijf eens flink aan te pakken? Waarom begin je niet met yoga? Elke donderdagavond van 19.30 - 21.00 uur is er in buurtcentrum De Boomsspijker (Recht Boomsloot 52) yoga voor homomannen met hiv en hun vrienden, georganiseerd door Tijgertje.

02 mrt 2020

Lunch op Woensdag en Diner op Dinsdag, respectievelijk wekelijks en tweewekelijks, voor mensen met hiv en hun betrokkenen. Tijdens deze bijeenkomsten vindt er uitwisseling plaats over talloze aspecten van leven met hiv.

03 feb 2020

De Lunch op Woensdag en het Diner op Dinsdag, respectievelijk wekelijks en tweewekelijks, is een ontmoetingsplek voor mensen met hiv en hun betrokkenen. Tijdens deze bijeenkomsten vindt er uitwisseling plaats over talloze aspecten van leven met hiv.van leven met hiv.

13 mei 2019

26 apr 2019

Het jaar 2019 is van start gegaan met nieuwe coördinatoren. Wil Groot heeft het stokje overgenomen van Wim Liefting, die al ruim 16 jaar actief was bij diner en lunch.

31 okt 2018

Elke regio en groep van de vereniging heeft een eigen werkplan voor 2019 geschreven. Deze plannen worden op de website gepubliceerd zodat ze goed vindbaar zijn voor mensen die geïnteresseerd zijn in activiteiten van een bepaalde groep of in hun regio. De plannen van Amsterdam: Lunch & Diner kun je hier bekijken.

01 mei 2018