Amsterdam

In de stad Amsterdam is een groep vrijwilligers actief die wekelijks een Lunch op Woensdag en 1x in de twee weken een Diner op Dinsdag organiseren. Aan jou de keus om een keer aan te schuiven!

Lunch op Woensdag Amsterdam

24/10/2018, Amsterdam

Amsterdam: Lunch op Woensdag. Vrijwilligers regelen wekelijks een goed verzorgde lunch in onze barruimte aan de Eerste Helmersstraat 17. Kom gezellig samen eten. De lunch start om 13.00 uur, de bar is open vanaf 12.30 uur. De kosten voor de lunch zijn € 4,00.

Welkom op de regiopagina van Amsterdam

In de stad Amsterdam is een groep vrijwilligers actief die wekelijks een Lunch op Woensdag organiseren. Elke woensdag ben je om 13.00 uur welkom voor de lunch.

Zorgen voor een lekkere hap, als kok of keukenhulp

De Hiv Vereniging zoekt vrijwilligers voor: het Diner op Dinsdag de Lunch op Woensdag. Het Diner op Dinsdag en de Lunch op Woensdag zijn activiteiten van regio Amsterdam van Hiv Vereniging  en vinden plaats op de Eerste Helmersstraat 17 in Amsterdam. We zoeken een kok en medewerkers die helpen met de voorbereidingen en het opruimen.

Lunch op Woensdag

Vrijwilligers regelen wekelijks een goed verzorgd, vers bereid lunchbuffet met warme en koude gerechten in onze barruimte aan de Eerste Helmersstraat 17 (behalve nu in juni, juli en augustus).  Zo heb je de gelegenheid om gezellig samen te eten. Er zijn altijd vegetarische schotels aanwezig.

Diner op Dinsdag

Het Diner op Dinsdag vindt om de twee weken plaats in onze gezellige barruimte op de Eerste Helmersstraat 17 (behalve in de maanden juli en augustus). Vrijwilligers bereiden en serveren een heerlijk driegangen-diner. De bar is open vanaf 17.30 uur en het voorgerecht wordt om 19.00 uur geserveerd.

De workshopreeks in Amsterdam

De Hiv Vereniging organiseert in Amsterdam een workshopreeks van zes bijeenkomsten voor mensen met hiv in het najaar van 2018, en wel op maandag- of woensdagavond.  Deelname is gratis! Deze reeks start op woensdagavond 24 oktober of maandagavond 12 november.

Zwemmen/aqua-joggen in een besloten groep

Stichting Hivsporten Amsterdam organiseert in het revalidatiecentrum Reade, Overtoom 283 op maandag van 18.00 tot 19.00 uur een zwem | aqua-joggingles.

Yoga voor hiv+ homomannen Tijgertje

Lichter, gelukkiger en sterker met yoga! Zin om na je hoofd en lijf eens flink aan te pakken? Waarom begin je niet met yoga? Elke donderdagavond van 19.30 - 21.00 uur is er in buurtcentrum De Boomsspijker (Recht Boomsloot 52) yoga voor homomannen met hiv en hun vrienden, georganiseerd door Tijgertje.

01 mei 2018

Lunch op Woensdag en Diner op Dinsdag, respectievelijk wekelijks en tweewekelijks, voor mensen met hiv en hun betrokkenen. Tijdens deze bijeenkomsten vindt er uitwisseling plaats over talloze aspecten van leven met hiv.