Amsterdam

In de stad Amsterdam is een groep vrijwilligers actief die wekelijks een Lunch op Woensdag en 1x in de twee weken een Diner op Dinsdag organiseren. Aan jou de keus om een keer aan te schuiven!

Diner op Dinsdag Amsterdam

05/09/2017, Amsterdam

Amsterdam: het Diner op Dinsdag vindt om de twee weken plaats in onze barruimte op de 1e Helmersstraat 17. De bar is open vanaf 18.30 uur en het voorgerecht wordt om 19.00 uur geserveerd. Het café is open tot 22.30 uur.

Welkom op de regiopagina van Amsterdam

In de stad Amsterdam is een groep vrijwilligers actief die wekelijks een Lunch op Woensdag en 1x in de twee weken een Diner op Dinsdag organiseren. Elke woensdag ben je om 13.00 uur welkom voor de lunch, voor de data van het diner moet je de agenda in de gaten houden en je aanmelden.

Lunch op Woensdag

Vrijwilligers regelen wekelijks een goed verzorgd, vers bereid lunchbuffet met warme en koude gerechten in onze barruimte aan de Eerste Helmersstraat 17 (behalve in juli en augustus).  Zo heb je de gelegenheid om gezellig samen te eten. Er zijn altijd vegetarische schotels aanwezig.

Diner op Dinsdag

Het Diner op Dinsdag vindt om de twee weken plaats in onze gezellige barruimte op de Eerste Helmersstraat 17. Vrijwilligers bereiden en serveren een heerlijk driegangen-diner. De bar is open vanaf 17.30 uur en het voorgerecht wordt om 19.00 uur geserveerd.

Zwemmen/aqua-joggen in een besloten groep

Stichting Hivsporten Amsterdam organiseert in het revalidatiecentrum Reade, Overtoom 283 op maandag van 18.00 tot 19.00 uur een zwem | aqua-joggingles.

Yoga voor hiv+ homomannen Tijgertje

Lichter, gelukkiger en sterker met yoga! Zin om na je hoofd en lijf eens flink aan te pakken? Waarom begin je niet met yoga? Elke donderdagavond van 19.30 - 21.00 uur is er in buurtcentrum De Boomsspijker (Recht Boomsloot 52) yoga voor homomannen met hiv en hun vrienden, georganiseerd door Tijgertje.