Woensdagmiddaglunch

Wekelijks is er een woensdagmiddaglunch voor mensen met hiv en hun naasten.

Een enthousiast team vrijwilligers staat klaar om je te ontvangen. Het enige wat jij hoeft te doen is aanschuiven. Eet gezellig met elkaar, ontmoet  - oude, vertrouwde - bekenden en maak nieuwe vrienden. We serveren een soep, een ander warm gerecht, twee salades en een uitgebreid assortiment aan brood en beleg. Dit allemaal voor maar €5 (cash).

Locatie: grote zaal van de Hiv Vereniging, Eerste Helmersstraat 17, 1054 CX te Amsterdam.

Inloop: 12.30 uur.
Lunch: 13.00 – 14.00 uur.
Eigen bijdrage: €5.(cash only)
Aanmelden is niet nodig. Kom je met 4 personen of meer? Stuur dan een bericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. uiterlijk woensdagochtend 09.00 uur voorafgaand aan de lunch op die dag.

We hopen te te zien!

LET OP!: In juli en augustus is er geen lunch. Dee eerstvolgende woensdagmiddaglunch is op 6 september 2023. Houd de agenda in de gaten.

Hartelijke groet, namens de vrijwilligers van de woensdagmiddaglunch,

Hans & Diana (coördinatoren)