Welkom op de regiopagina van Utrecht | Midden-Nederland

In de provincie Utrecht is de Hiv Vereniging Regio Utrecht | Midden-Nederland actief. Een kleine groep vrijwilligers zet zich in voor het bevorderen van het onderling contact en ondersteuning van mensen die zelf hiv hebben of mensen die beroepsmatig en vanuit de zorg met hiv werken.

Dit doen wij onder meer op verzoek van hiv-positieven zelf of vanuit het ziekenhuis. Er zijn twee vrouwen met hiv die enkele keren per jaar een activiteit organiseren. Verder wordt de workshopreeks Positief Leven, begeleid door mensen die zelf leven met hiv, ook in Utrecht aangeboden.

Heb je vragen over leven met hiv of wil je actief worden binnen de regio, bel of mail naar het Servicepunt van de Hiv Vereniging Nederland: tel. 020 - 689 25 77 op maandag, dinsdag en donderdag, van 14.00 - 22.00 uur | e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..