Erwins Afscheidsbrunch

Datum 19 mei 2024

Erwin gaat de kerngroep van Poz&Proud verlaten! Zijn vertrek willen we niet zomaar voorbij laten gaan. De Angels Brunch van 19 mei gaan we daarom voor deze gelegenheid omdopen tot Erwins Afscheidsbrunch.

Samen met de groep Long Term Survivors pakken we deze keer groots uit om Erwin in het zonnetje te zetten en te bedanken voor zijn jarenlange, onvermoeibare inzet voor onze community.

Iedereen is van harte uitgenodigd voor de brunch! Onze vrijwilligers zullen weer voor een heerlijk buffet zorgen in het gebouw van de Hiv Vereniging aan de Eerste Helmersstraat 17 in Amsterdam. De deuren gaan om 13:00 uur open.

Deelname is gratis en aanmelden is niet nodig. Kom dus langs en neem vooral vrienden mee!

Brunch 19 mei 2024