Poz&Proud tijdens de Canal Parade

Datum 05 augustus 2017

Het Pride-seizoen staat weer op uitbarsten, en we kunnen niet wachten! Op zaterdag 5 augustus vaart Poz&Proud weer mee in de Canal Parade, het grootste homo-evenement van het jaar. Wil je mee aan boord? Schrijf je dan nu in!

Het overkoepelende thema van de botenparade is dit jaar 'This is my pride!' Wij haken hierop in door – na een aantal jaar een heel inhoudelijke boodschap uit te hebben gedragen – vooral onszelf te zijn: POZ en PROUD!

Je kunt je tot en met donderdag 13 juli 2017 aanmelden via het Servicepunt van de Hiv Vereniging: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., onder vermelding van Canal Parade. Vermeld daarbij je naam, leeftijd, telefoonnummer, kledingmaat, je hiv-status, en of je lid bent van de Hiv Vereniging. De kosten voor deelname zijn € 75,- voor leden van de Hiv Vereniging en € 110,- voor niet-leden. Voor dit bedrag krijg je drankjes, snacks en een outfit voor de dag. Je kunt het Servicepunt ook bellen: 020 - 689 25 77, elke ma, di, do van 14.00 - 22.00 uur.
Na 13 juli 2017 kun je nog contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en kom je automatisch op een reservelijst.