Medische-informatiesessie ‘Hiv, covid-19 en de coronavaccinatie’ voor leden

Datum 25 mei 2021

Wij organiseren voor onze leden een medische-informatiesessie ‘Hiv, covid-19 en de coronavaccinatie’ op dinsdag 25 mei van 17:00 tot 18:30 uur. Het is een informatieve zoomsessie met als doel de laatste update te geven over hiv, covid-19 en de coronavaccinatie.

‘De laatste update over hiv & covid-19. Zijn er (nieuwe) onderzoeksresultaten bekend? En hoe is de stand van zaken rondom vaccinaties, in het bijzonder voor mensen met hiv?  Deze vragen komen uitgebreid aan bod bij deze informatiesessie. Met als doel je up to date te houden en je kennis over hiv te vergroten. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen.’

Spreker is Renee Finkenflügel, medewerker Belangenbehartiger medische zaken en zorg.

Aanmelden: bel of mail met het Servicepunt met de volgende gegevens: medische-informatiesessie 25 mei, e-mailadres en je voor- en achternaam (zodat we je lidmaatschap kunnen controleren). Via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 020 - 689 25 77 | ma-di-do 14-22 uur.