Nieuwe activiteit voor Jong Positief: moorddiner!

Gepubliceerd: 09 oktober 2018

moorddiner compressed 01Ben jij tussen de 18 en 30 jaar en help je ons het mysterie op te lossen? Op 1 december 2018, Wereld Aids Dag, organiseren we een activiteit voor jongeren met hiv in Utrecht. Een moorddiner, onder leiding van een spelbegeleider zullen we verschillende rollen toegediend krijgen en moeten we samen de moord oplossen. Soort van levend Cluedo, maar dan ook nog eens met een heerlijk diner erbij.

De kosten van de activiteit zijn 7,50 voor leden en 17,50 voor niet-leden. Je wordt verwacht om 17.00 uur en het moorddiner is rond 20.30 afgelopen. Na betaling krijg je meer informatie over de locatie en hoe je er kan komen.

Jong Positief is een groep voor en door mensen met hiv tussen de 18 en 30 jaar. Jong Positief heeft afgelopen jaar verschillende bijeenkomsten georganiseerd voor jongeren en biedt daarnaast mogelijkheid voor onderling contact via een WhatsAppgroep of individueel peer-support. Met het moorddiner bieden we een leuke activiteit voor jongeren aan om in een leuke setting in contact te komen met medelotgenoten.

Heb jij interesse om mee te doen aan de activiteit? Je kan je aanmelden via het Servicepunt, doe dit voor 19 november. Telefonisch bereikbaar op ma, di en do van 14.00 – 22.00 uur via 020 – 689 25 77, of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bij het aanmelden via de e-mail graag je naam, adres, telefoonnummer, dieetwensen en of je wel/niet lid bent van de vereniging.