Positieve Krachten Bundelen zoekt vrijwillige ervaringsdeskundigen

Gepubliceerd: 17 september 2018

positieve krachten 250Positieve Krachten Bundelen, ofwel: PKB, wil ondersteuning bieden in leven met hiv om acceptatie en therapietrouw te bevorderen door het aanbieden van extra begeleiding door een hiv-positieve vrijwilliger.Woon jij in of rond Rotterdam en voel je je aangesproken door dit project?

Lees en bekijk dan de  informatie over Positieve Krachten Bundelen en de effectiviteit ervan op de website van ViiV Healthcare of bekijken in een mooi en inspirerend filmpje.

Ondersteund aan de slag

De vraag naar maatjes voor Positieve Krachten Bundelen (PKB) is groter dan het daadwerkelijk aantal vrijwilligers die er nu zijn. Daarom is er nu een nieuwe wervings- en trainingsronde gestart. De nieuwe training gaat plaatsvinden op zaterdag 13 oktober en 27 oktober. Het is de bedoeling dat de nieuwe vrijwilligers naar beide trainingsdagen komen. Vooraf vindt er een kennismakingsgesprek plaats om te kijken of dit vrijwilligerswerk goed bij jou past.

Een aantal enthousiaste (jonge) mannen hebben zich al aangemeld en geschikt zijn als vrijwilliger voor PKB. We hopen de groep aan te kunnen aanvullen tot tien personen die zich komend jaar willen inzetten voor PKB. Vanwege het soort aanvragen en de diversiteit van de vrijwilligerspoule zijn we op zoek naar vrouwen (20 – 70 jaar) van verschillende culturele achtergronden die bij voorkeur naast Nederlands (of Engels) verschillende talen spreken. Daarnaast moeten ze het natuurlijk leuk vinden om vrijwilligerswerk te doen. Mannen zijn ook nog altijd welkom!

Geïnteresseerd?

Neem contact op met Karlijn Bunnig, T: 010-4116085, M: 06-41535322, E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..