ShivA

ShivA staat voor 'Spiritualiteit, hiv & Aids'. Daarnaast is het een naam met een tweede laag: Shiva is ook een Hindoe god. Hij symboliseert eindigheid, vergankelijkheid en de kringloop van het leven. Als dingen verloren gaan komt er ook ruimte. Daarin kan iets nieuws groeien.

ShivA is voor mensen die met hiv/aids te maken hebben Mensen die zelf hiv of aids hebben, hun familie en vrienden, nabestaanden, mensen die werken met mensen met hiv/aids, vrijwillig of professioneel. We bieden je graag de tijd om even op verhaal te komen.

Hiv is niet zomaar een infectie. Wie leeft met hiv, weet dat hiv je opnieuw aan het denken zet. Over het leven en de liefde, over wat er echt belangrijk is, over wie er echt belangrijk is, over de toekomst en het nu, over verantwoordelijkheid en genieten, over je niet willen of hoeven schamen, over hoe je je leven wilt en kunt leiden.

ShivA is er voor iedereen die met hiv en aids te maken heeft. Mensen met hiv en aids,  hun partners, vrienden, familie bieden we begeleiding en activiteiten rondom:

• de zin van het leven
  • spiritualiteit  en geloof
  • oude en eigen rituelen

Contactgegevens:

• Stichting ShivA