Welkom op de regiopagina Brabant

Wij willen er zijn voor alle mensen in en rond Brabant, die te maken hebben of krijgen met hiv. Dat houdt in dat naast alle hiv-positieve mannen en vrouwen, ook hun partners, familieleden, vrienden en betrokkenen uitdrukkelijk hiertoe worden gerekend. Hiv maakt geen onderscheid en wij ook niet, ongeacht sociale status, seksuele voorkeur, etniciteit of wat dan ook.

Hiv Vereniging regio Brabant, goed voor onderling contact!

Via deze website, de Facebookpagina en twitteraccount van regio Brabant kunnen belangstellenden actuele informatie vinden, zeker wanneer dat speciaal op de regio van toepassing is. Ook worden hier berichten over activiteiten geplaatst. Er is ook een besloten Faceboekgroep.

Zoek je contact met iemand uit de regio? Hou de agenda in de gaten om te zien wanneer Café Positief weer van start gaat. In juni organiseren we, indien mogelijk, een barbecue en in december een kerstborrel. Daarnaast organiseren we in februari, april en oktober in een andere Brabantse stad een activiteit. Wil je vooraf contact? Dat kan als je mailt naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ook is er contact mogelijk voor asielzoekers en statushouders via Tam-Tam: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Mensen met hiv in de provincie Brabant die een gesprek willen met iemand die zelf leeft met hiv kunnen contact opnemen met het Servicepunt van de Hiv Vereniging, bereikbaar op ma, di, do van 14.00 - 22.00 uur op 020 - 689 25 77.