Hiv-organisatie ShivA zoekt fondsenwerver: iets voor jou?

Gepubliceerd: 17 januari 2024

Hiv-organisatie ShivA richt zich op mensen met hiv in kwetsbare posities en is op zoek naar een fondsenwerver voor het bekostigen van activiteiten.

ShivA is een Stichting in Amsterdam die zich richt op het bevorderen van de kwaliteit van leven van mensen met hiv/aids in Nederland. ShivA richt zich daarbij op de groep mensen met hiv/aids in de meest kwetsbare positie: mensen met een migratieachtergrond en/of in crisis. Wij zijn op zoek naar een Fondsenwerver Vermogensfondsen op ‘no-cure-no-pay’ basis, die voor ShivA nieuwe vermogensfondsen kent/identificeert en deze benadert voor financiering. Heb je interesse of heb je vragen, mail dan Inga Mielitz: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

English

Institutional Fundraiser Shiva Foundation - Amsterdam ShivA is a foundation that focuses on promoting the quality of life of people living with HIV/AIDS in the Netherlands. ShivA focuses on people with HIV/AIDS in the most vulnerable circumstances: people with a migration background and/or in crisis. We are looking for a fundraiser (‘no-cure-no-pay’ basis), who knows/identifies new institutional funds for ShivA and approaches them for financing. If you are interested or have any questions, please email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.