The Young Ones in 2021

Published: 09 December 2020

De Hiv Vereniging stelt elk jaar een werkplan op voor het komend jaar. In dit werkplan zitten ook bijdrages van de regio’s en groepen van de Hiv Vereniging, waarin ze hun plannen voor het komend jaar verkondigen. In dit blog vind je de plannen van de groep The Young Ones voor het jaar 2021. Het complete werkplan van 2021 vind je hier.

The Young Ones

The Young Ones is een groep jongeren in de leeftijd van 11 t/m 21 jaar. Zij leven met hiv en worden of werden behandeld in een kinder-hiv-behandelcentrum. Er worden jaarlijks activiteiten georganiseerd met als hoofddoel onderling contact. De activiteiten (bv. schaatsen, weekendkamp) worden gekoppeld aan workshops, informatie en educatie.

COVID-19

In 2021 wordt er mogelijk iets georganiseerd, als de coronamaatregelen het toelaten. Mocht het niet mogelijk zijn om een weekend weg te organiseren, dan kan er gekeken worden of er dagactiviteiten gehouden kunnen worden. Hiermee willen we de groep jongeren iets bieden om toch in contact met elkaar te komen.

Wil jij je inzetten als vrijwilliger voor Positive Families of heb je vragen over leven met hiv? Neem dan contact op met het Servicepunt. Het Servicepunt is bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag van 14.00 - 22.00 uur op 020 - 689 25 77 of via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

This information is useful