Frida's bingo

Published: 11 December 2017

bingo arnhem bingo dame 250Na het shoppen samen met Marlies en de visagist, was het dan zover. De decemberbingo in het hiv café Arnhem. Frida was er klaar voor (pas na 3 uur schoonheidsbehandeling, dat dan weer wel).

De meeste bezoekers hadden er weer een jaar naar uit gekeken. Maar een bezoeker die voor het eerst kwam, had zelfs nog nooit bingo gespeeld. Die viel dus lekker met de neus in de boter. Nadat GTST was afgelopen kwamen de laatste bezoekers binnen en konden de ballen gedraaid worden.

Frida deed dat met plezier. De spanning steeg met de nummers die weg gestreept werden. En daar viel de eerste bingo en ging iedereen weer vol goede moed verder. De ballen vielen lekker, zelfs door het café heen en dook Frida onder het podium om hem op te zoeken. Ze kon het niet maken dat het niet dat ene nummertje was die zou leiden tot de kreet 'BINGO'.

bingo arnhem bingo kado 250Met de valse bingo wist Frida wel raad, die kreeg billenkoek. Heel verrassend, ineens waren er meer die een valse bingo wilde hebben. Toen kwam de hoofdprijs die iedereen wilde hebben, het kerstdorp met licht en geluid. Hilarisch!Het dorp komt mooi naast de kerstlantaarn van vorig jaar te staan want de gelukkigen hadden vorig jaar ook al de hoofdprijs in de wacht gesleept. Ze kijken al uit naar de hoofdprijs van volgend jaar.

De vrijwilligers van het café werden ook nog heerlijk verwend door een vaste bezoekers met een kerstlekkernij. Hartverwarmend!

Op naar de bingo van 2018.

This information is useful