Welkom op de regiopagina van Oost-Nederland

De Hiv Vereniging is sinds jaar en dag actief in Oost-Nederland. Een groep enthousiaste vrijwilligers organiseert regelmatig activiteiten op wisselende locaties.

Zo is er de Dagjes-reeks, waarbij steeds in een andere stad een leuke bijeenkomst wordt georganiseerd. Zwolle, Enschede, Zutphen, Deventer, Nijmegen, Ede, allemaal zijn ze al eens aan bod gekomen. Centraal staat elkaar ontmoeten en ervaringen uitwisselen. Je ontmoet er andere mensen met hiv, maar je bent welkom om ook familie, een partner of vrienden mee te nemen. Vaak staat er een gesprekonderwerp op het programma, soms worden er sprekers uitgenodigd die iets over een onderwerp vertellen.

Hou de agenda in de gaten voor actuele data.

Wil je graag eens een-op-een spreken met iemand die ook hiv heeft? Laat het ons weten, dan regelen we dat voor je.

Contact

Voor vragen over de regio of over leven met hiv is het Servicepunt van de Hiv Verenging telefonisch bereikbaar op: maandag, dinsdag en donderdag van 14.00 tot 22.00 uur.

• Je kunt ons bellen op 020 689 25 77
  • Je kunt chatten via WhatsApp: 06 45 99 42 19
  • Je kunt je vraag stellen via de website via dit formulier

Het is wat verder weg, maar je bent ook welkom om langs te komen bij de Hiv Vereniging in Amsterdam. Elke dinsdag van 14.00 tot 16.00 is daar ons koffie-spreekuur. Koffie en thee staan klaar, en je kunt bij ons terecht met je verhaal. Het adres is Eerste Helmerstraat 17-A3.

This information is useful