Jaarverslag 2021 – The Young Ones

Published: 21 June 2022

De Hiv Vereniging maakt elk jaar een jaarverslag over het afgelopen jaar. In dit jaarverslag zitten ook bijdrages van de regio’s en groepen van de Hiv Vereniging. In dit blog lees je het verslag over 2021 van de groep The Young Ones. Het volledige jaarverslag van 2021 vind je hier.

Helaas hebben we in 2021 geen activiteit gehad. We waren van plan om met de groep van ‘oud Young Ones’ naar de Power of Love te gaan en daar een weekend van te maken, maar helaas heeft Corona roet in het eten gegooid. We hebben het evenement nu verplaatst naar mei 2022. In 2022 willen we minimaal twee weekenden organiseren. Een voor The Young Ones 16+ (inclusief oud-leden) en een voor The Young Ones 12 – 16 jaar.

In 2021 is er ook een herdruk geweest van het lijfboek. Deze is herzien, herschreven en in een nieuw jasje gestoken. Daarna ook verspreid onder The Young Ones door de kinder-hiv-consulenten.

Wil jij je inzetten als vrijwilliger voor de Hiv Vereniging of heb je vragen over leven met hiv? Neem dan contact op met het Servicepunt. Het Servicepunt is bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag van 14.00 - 22.00 uur op 020 - 689 25 77 of via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

This information is useful