Welkom op de pagina van Heteromannen

De groep Heteromannen komt op voor de belangen van heteromannen met hiv rond thema’s die voor hen relevant zijn. De groep gaat activiteiten rondom onderling contact en ondersteuning organiseren die empowerment en zelfredzaamheid stimuleren voor deze groep mannen.

Uit het onderzoek Positief Geluid bleek dat het belangrijk is voor het welzijn van heteromannen met hiv om met elkaar in contact te komen. Zij worden meer gehinderd door zelfstigma en habben tot nu toe nog geen sterke basis voor het organiseren van onderling contact. De behoefte aan contact met anderen is wel aanwezig.

Nu is er de mogelijkheid voor deze groep om activiteiten van de grond te krijgen en gelijkgestemden te vinden. De afgelopen twee jaar zijn een aantal succesvolle activiteiten georganiseerd voor heteromannen en –vrouwen. Daardoor breidt de groep mannen zich gestaag uit en wordt de onderlinge band sterker. Bart heeft zich gemeld als coördinator van de groep en wil graag activiteiten gaan organiseren. Naast de gezamenlijke activiteiten met Posidivas (vrouwen met hiv).

Contact

Wil jij in contact komen met de coördinator of actief mee gaan werken in deze groep stuur dan een e-mail aan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

This information is useful