Spreekuur hiv en werk

Voor mensen met hiv die vragen hebben over werk of daarbij ondersteuning zoeken biedt de Hiv Vereniging een spreekuur op iedere eerste maandag van de maand. Of het nu gaat om reïntegratie, aan het werk blijven, verstoorde werkrelatie, een beslissing van het UWV of om de WIA, zo lang je vraag werkgerelateerd is, kun je er terecht.

Het spreekuur in de praktijk

Iedere eerste maandag van de maand is Erik Meijs tussen 11.00 – 13.00 uur bij de vereniging aanwezig, Eerste Helmersstraat 17, Amsterdam. De komende data zijn: 3 juli, 4 september, 2 oktober, 6 november, 4 december. Dus kom gerust langs. Telefonisch kun je voor die dag een afspraak maken op 020 – 620 21 22. Ook kun je hem bellen om een vraag voor te leggen en af te wegen of een afspraak nodig is.

Andere mogelijkheden:

• Het Servicepunt van de Hiv Vereniging is bereikbaar op ma, di en do van 14.00 - 22.00 uur op 020 - 689 25 77. Zij kunnen ook vragen beantwoorden of doorverwijzen. Je kunt ook per e-mail contact opnemen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Denkhulp Werk en Chronisch Ziek - een website waarop vragen worden beantwoord over je functie, arbeidsvoorwaarden, uitkeringen en re-ïntegratie.

Goed en gezond werken

Bedrijfsarts en arbodienst