Poz&Proud Angels Brunch

Datum 16 oktober 2022

De Angels Brunch voor poz mannen en vriend(inn)en van Poz&Proud is er weer! Op zondag 16 oktober staat er om 13:00 uur een heerlijk buffet klaar.

De formule blijft nog als van ouds. Genoeg eten en een ontspannen sfeer om andere mannen te ontmoeten en met bekenden weer bij te praten. Vrijwilligers van Poz&Proud maken een heerlijke brunch voor je klaar. Natuurlijk bieden we ook vegetarische opties aan.

Het buffet staat om 13:00 uur voor je klaar in het gebouw van de Hiv Vereniging, Eerste Helmersstraat 17 in Amsterdam (vlakbij het Leidseplein).

De deelname is gratis en aanmelden vooraf is niet nodig. Alcoholische drankjes aan de bar moeten wel afgerekend worden. Kom dus langs en neem je vrienden mee!