MANKRACHT WANDELING!

Op 11 september organiseren we de MANKRACHT WANDELING! Naast een middag heerlijk de natuur in zullen we ook stilstaan bij leven met hiv.

Dit keer gaan we erop uit in het mooie Noord-Brabant. We verzamelen om 11:30 op station Den Bosch en zullen dan samen de bus nemen naar de Loonse en Drunense Duinen. Vanaf de bushalte is het een kleine 2 kilometer lopen naar het startpunt, het restaurant Duinrand Drunen. Daar doen we eerst koffie met gebak of een broodje. Mocht je op eigen gelegenheid naar het startpunt willen komen dan kan dat natuurlijk ook.

Na de koffie zullen we een wandeling van ongeveer 6 kilometer doen door het natuurgebied. Tijdens de wandeling zullen we stilstaan bij wat hiv nu voor je betekent, maar ook wat hiv in het verleden voor je heeft betekend en bij de vrienden die sommigen van ons in de strijd tegen hiv hebben verloren. We willen eindigen met een blik naar de toekomst: hoe is het leven met hiv voor jou nu, en zie je heikele punten, of juist hoopvolle ontwikkelingen?

Nadat we weer terug zijn gekomen op het startpunt zullen we de middag afsluiten met een korte borrel. Vanaf daar pakken we de bus en zullen we om 18:00 weer terug op station Den Bosch zijn.

De deelname is gratis. Dus hou je van wandelen, lekker buiten zijn in de natuur of gewoon een dagje erop uit met mannen met hiv meld je dan nu aan door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Geef naast je naam en telefoonnummer ook door of je ons om 11:30 op station Den Bosch ontmoet of dat je op eigen gelegenheid naar het startpunt van de wandeling komt.