Inschrijving Poz&Proud Canal Parade 2022

Twee jaar hebben we de Canal Parade moeten missen, maar nu gaat het toch echt door! Op zaterdag 6 augustus vaart Poz&Proud weer mee op de wereldberoemde botenparade tijdens de Amsterdam Pride. Wil je mee varen? Schrijf je nu hier in.

Het thema van de botenparade dit jaar is 'my gender, my pride'. Iedereen moet zich vrij voelen om te zichzelf te zijn, dus wordt er aandacht besteed aan de mooie waaier van verschillende genderidentiteiten. Elk jaar geven wij onze eigen invulling aan het overkoepelende thema. Dat gaan we deze keer doen met de boodschap 'Gender Free HIV'.

Hiv discrimineert niet en overstijgt gender en sekse. Wij willen daarom als mannen-clubje heel graag alle groepen binnen de Hiv Vereniging uitnodigen om met ons mee te varen!

Leden van de Hiv Vereniging varen mee voor € 75,- incl lunch, drankjes en een (custom ©, limited edition™) T-shirt. Niet-leden (bijvoorbeeld die BFF - van welk gender dan ook - met wie je dit feestje samen wilt vieren) betalen voor hetzelfde €110,-. Maar ook zij kunnen nu voor de rest van het jaar 2022 lid worden van de Hiv Vereniging voor €25,-. Zo zijn ze zelf niet alleen een tientje goedkoper uit, maar steunen ze ook de informatievoorziening en peer support vanuit de Hiv Vereniging.

Er is helaas maar een beperkt aantal plekken beschikbaar op de boot. Net zoals voorgaande jaren zullen we daarom met een wachtlijst werken als meer mensen zich hebben aangemeld dan op de boot kunnen.

Je kunt je aanmelden door het formulier onderaan deze pagina in te vullen. Via email krijg je vervolgens een betaalinstructie.

Mochten er vragen zijn, mail ons op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel het Servicepunt: 020 - 689 25 77, bereikbaar op ma-di-do van 14:00 tot 22:00 uur.

Wij kunnen niet wachten!

Aanmelden Canal Parade Poz&Proud

Vul aub je voornaam in

Vul aub je achternaam in