Weekend met Positive Families

Datum 25 mei 2018

Zoals elk jaar organiseert Positive Families een speciaal weekend, dit jaar van 25 - 27 mei, met als thema: 'Glitter and Glamour Talentenjacht'. Positive Families zet zich in voor gezinnen die leven met hiv. Gezinnen waarin één of meerdere kinderen en/of ouders leven met hiv. Dus ook voor ouders, broertjes of zusjes die geen hiv hebben. Want: hiv binnen het gezin heeft gevolgen voor de hele familie.

Glitter and Glamour Talentenjacht 2018
25, 26 en 27 mei
Summercamp Heino - Woolthuisweg 47 - 8141 RX Heino

Vrijdag 25 mei Zaterdag 26 mei Zondag 27 mei
16.30 uur Welkom
18.30 uur Avondeten
20.00 uur Kennismaking volwassenen
20.00 uur Creatieve activiteit voor de kinderen
21.00 uur Broodjes bakken
8.00 uur Gezamenlijk ontbijt
Dagprogramma voor kinderen en ouders
18.00 uur Avondprogramma met bbq

8.30 uur Gezamenlijk ontbijt
Gezamenlijk programma
12.30 uur Gezamenlijke lunch
14.00 uur Afscheid

glitter glamour 2018 250Aanmelden voor 25 april 2028

Als je wilt deelnemen, vragen wij je zo spoedig mogelijk aan te melden via het Servicepunt. Dat kan op maandag, dinsdag en donderdag tussen 14.00-22.00 uur op telefoonnummer 020-689 25 77 of via het e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ook voor vragen kun je bij het Servicepunt terecht!

Voor wie?

Positive Families richt zich op alle gezinnen waar hiv voorkomt. Positive Families ondersteunt (pleeg/ adoptie) gezinnen beter met hiv om te gaan, door het bieden van onderling contact en ndersteuning voor ouders en  kinderen tot 18 jaar.

Wie mogen er mee?

Deelname is alleen voor gezinnen met kinderen. Er kunnen maximaal 2 volwassenen per gezin mee. Minimaal 1 persoon in het gezin moet hiv + zijn. De leeftijdsgrens van de kinderen is tot 18 jaar. We hebben 88 bedden tot onze beschikking.

Eigen bijdrage

Het weekend is geheel verzorgd, dat wil zeggen inclusief verblijf, eten, drinken tijdens het eten en activiteiten. Alles wat hierbuiten valt is voor eigen rekening (vervoer, drank, versnaperingen). Deelname aan het weekend voor niet-leden van de Hiv Vereniging is €70,- per volwassene. Kosten leden zijn €50,- per volwassene.
Het is mogelijk om eerst lid te worden, om van de korting te profiteren. Er dient dus minimaal 1 persoon van het gezin lid te zijn van de Hiv Vereniging. Enkele zorgverzekeringsmaatschappijen vergoeden het lidmaatschap van een patiëntenvereniging. Kinderen zijn gratis.
Over te maken vóór 25 april naar NL31INGB0000276979 t.n.v. HVN  te Amsterdam o.v.v. Positive Families 2018. Contante betaling is niet mogelijk en teruggave van de bijdrage evenmin. Na ontvangst van de eigen bijdrage ontvang je van ons een bevestiging van deelname. Indien we voor de bovengenoemde datum niks hebben ontvangen, vervalt je opgave en benaderen we iemand van de reservelijst.

Individuele hulpverlening

Na betaling kun je met de kopie van het betalingsbewijs onder  stringente voorwaarden eventueel in aanmerking komen voor een vergoeding van de eigen bijdrage. Dit kunt u doen bij de afdeling Individuele hulpverlening van het Aidsfonds op telefoonnummer  020-626 26 69 (bereikbaar tussen 13.30-16.00 uur).

Spelregels

Elk jaar is gebleken dat mensen zich wel inschrijven, maar zonder bericht niet komen opdagen. Hierdoor moeten we andere gezinnen die graag mee willen teleurstellen. Mensen die zonder bericht niet komen opdagen, wordenniet meer uitgenodigd voor een  volgende activiteit. Iedereen dient zich te houden aan de huisregels van de Summercamp Heino :

• Geen alcohol zelf meenemen
  • Niet roken op plekken waar dat niet mag
  • Geen drugsgebruik

Zelf meenemen

Handdoek & toiletspullen. Een kledingstuk (T-shirt, pet, tas etc) die ze aan kunnen trekken tijdens hun optreden.

Kledingadvies

Makkelijke kleding en sportief schoeisel

pdf Download hier de flyer van het Glitter and Glamour Weekend (1.26 MB)