Nieuwe reeks Positive Yoga door Poz&Proud

Datum 09 september 2019

positive yoga 2017 250Op maandag 9 septmber 2019 start Poz&Proud met een nieuwe Positive Yoga: een reeks van tien wekelijkse yogalessen (tot 11 november), speciaal ontwikkeld voor poz mannen.

Geen Yoga-ervaring vereist

De lessen zijn gebaseerd op Kundalini Yoga, de ‘yoga van het bewustzijn’. In een les van anderhalf uur maak je gebruik van je lichaam, adem en stem om te kunnen ontspannen en om jezelf sterker te maken. Er worden oefeningen gegeven speciaal gericht op het ondersteunen/versterken van het immuunsysteem, zenuwstelsel, lever, nieren en darmen. Positive Yoga is er voor alle poz mannen, met of zonder yoga-ervaring. Je hoeft er niet lenig voor te zijn.

Plaats en kosten

De lessen vinden plaats op de maandagavond van 18:30 tot 20:30 uur (locatie Hiv vereniging, 1e Helmersstraat 17 te Amsterdam) en worden gegeven door Wim Liefting, gediplomeerd yogadocent.
De kosten bedragen € 60,- voor de gehele reeks van tien lessen. Leden van de Hiv Vereniging ontvangen € 20,- korting en betalen slechts € 40,-.

Geïnteresseerd?

Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld hierin de volgende gegevens: naam, adres, telefoonnummer en of je lid bent van de Hiv Vereniging en of je eerder aan Positive Yoga hebt deelgenomen. Zodra jouw aanmelding is ontvangen, wordt er z.s.m. contact met je opgenomen. Wil je meedoen, maar vormen de kosten een te hoge drempel? Neem dan contact op met Poz&Proud via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor de mogelijkheden.