Posidivas Vrouwendag in Zwolle

Datum 23 september 2017

Een Vrouwendag in Zwolle voor vrouwen uit Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Flevoland.

Wanneer?

Zaterdag 23 september 2017

Waar?

Dominicanenklooster,  Assendorperstraat 29, 8012 DE in  Zwolle

Wat?

Inloop vanaf 11.00 uur, de koffie en thee staat klaar. Daarna gaan we samen genieten van een door het klooster verzorgde lunch. Aansluitend gaan we in het historisch Zwolle een stadswandeling maken die extra mooi wordt vanwege Open Monumentendag. Ter afsluiting is er een drankje en hapje en nemen we rond 17.30 uur afscheid van elkaar.

Kosten?

Eigen bijdrage is € 3,00 voor leden van de Hiv Vereniging, € 7,00 voor niet-leden. Samen reizen met korting gaan we proberen te regelen.

Aanmelden!

Geef je op bij het Servicepunt, o.v.v. Vrouwendag Zwolle, je naam, woonplaats, mobiele telefoonnummer en e-mailadres. Het Servicepunt is bereikbaar op ma, di, en do van 14.00 – 22.00 uur op 020 – 689 25 77. Of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..