Online Algemene Ledenvergadering

Datum 15 augustus 2020

Ben jij lid van de Hiv Vereniging? Dan nodigen we je graag uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV). Deze vindt plaats via een online bijeenkomst.

Wegens de maatregelen rondom corona is de vereniging niet in de gelegenheid geweest om fysieke bijeenkomsten te organiseren en dus, zoals altijd, haar ledenvergadering in de maand mei plaats te laten vinden. Maar dat weerhoudt ons niet om online met elkaar in contact te komen.

Daarom organiseert de Hiv Vereniging haar ALV op zaterdag 15 augustus, van 13:00 – 15:00 uur via Zoom. Let op, je moet dus wel lid zijn van de vereniging.

Aanmelden

We doen de aanmeldprocedure en verzending van vergaderstukken digitaal. Je kunt je voor deze Algemene Ledenvergadeirng tot uiterlijk maandag 10 augustus aanmelden door een e-mail te sturen aan ons secretariaat: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin je naam zoals je bij ons bekend bent en dat je je aanmeldt voor de ALV.

Je ontvangt dan van tevoren per e-mail de stukken en de link naar de ZOOM-meeting, samen met een korte instructie hoe ZOOM werkt en hoe we de vergadering gaan invullen.