Lovedance -> Transformer

Datum 01 december 2018

Op zaterdagavond 1 december, Wereld Aids Dag, zal Transformer, de clubnacht van Joost van Bellen op het Milkshake festival, als wintereditie plaatsvinden in Paradiso. Transformer neemt dit jaar het stokje over van Lovedance, het jaarlijkse benefiet voor het Nederlandse Aidsfonds.

transformer 2018 250De feesten in Paradiso op Wereld Aids Dag zijn jarenlang georganiseerd door de stichting Lovedance ter ondersteuning van de wintercampagne van het Aidsfonds. Dit jaar betreft het de campagne ‘Sta jij voor de liefde?’Talloze liefdes worden bedreigd door de gevolgen van hiv en aids. Daarnaast neemt conservatisme over de hele wereld toe. Dat raakt de aidsbestrijding. Minderheden komen in de verdrukking en worden uitgesloten van preventie en hiv-zorg.

Transformer, het feest van organisator Joost van Bellen, sluit hier naadloos op aan. Het biedt een vrijhaven voor artiesten en performers en daagt uit om buiten de gebaande paden te treden.Verwacht een spannende avond vol nationale en internationale dj’s, live-acts, acteurs, dansers, mode-iconen, kunstenaars, vj’s en decorbouwers die de boodschap van het Aids Fonds zullen uitdragen.

Meewerkende organisaties zijn: Paradiso, Aidsfonds, Milkshake Festival, Lovedance, Fucking Pop Queers en Pinq Radio. Vele vrijwilligers werken mee en artiesten treden belangeloos of voor minder gage op. Tevens zal er op de avond zelf via een publiekscollecte door de Begging Babes geld worden opgehaald voor het Aidsfonds.

Kijk op www.lovedance.nl voor tickets en meer informatie over het complete programma.