Film: Aan niets overleden

Datum 02 oktober 2018 tot en met 31 oktober 2018

De Caraïbische Thilda Purperhart woont samen met haar dochter Joyce in een rumoerige flat in de Bijlmer. Thilda heeft ook een zoon, Kelvin, die ziek is. Hij heeft aids. Ze houdt hem angstvallig verborgen in huis, zodat zijn ziekte de familie geen enkele schande kan brengen.

Hierdoor krijgt de jongen niet de juiste medicatie en verslechtert zijn situatie meer en meer. Thilda zorgt zelf voor haar zoon en probeert hem zo voor de grote, boze buitenwereld te beschermen. Ook haar dochter houdt ze klein. Hun geheim lijkt veilig tot op een dag de deurbel gaat en Julius, een Nederlands-Caraïbische man, aan de deur staat en zegt op zoek te zijn naar zijn oude schoolvriend Kelvin.

Aan Niets Overleden’ is een artistieke film met een all black cast en is het speelfilmdebuut van regisseur Raymi Sambo.
Volg hier de Facebookpagina, bekijk de website of de trailer:

Vertoningsdata:

Nederlands gesproken, Engels ondertiteld.
Alle vertoningen zijn inclusief een nagesprek met Raymi Sambo.