Hetero-activiteit Amstelpark Amsterdam

Datum 25 juni 2017

Op 25 juni 2017 is er, van 13.00 - 17.00 uur in het Amstelpark (dichtbij station RAI), weer een activiteit voor heteromannen en -vrouwen, dit keer met je partner, vriend, vriendin, broer, zus of een andere direct bij jou betrokkene. Heb je geen oppas dan mogen de kids mee.

De keuze is gevallen op het mooiste park van Amsterdam: het Amstelpark op 5 min. lopen van trein- en metrostation RAI. Met onder andere een putting green (golf) en een midgetgolf baan.

Kosten

€ 3,- voor leden van de Hiv Vereniging en € 7,- voor niet-leden, ter plekke contant te voldoen. (Inclusief óf midgetgolf óf putten op de 18-holes putting green en rondrit per trein door het park).

Over het Park

Het Amstelpark maakte in 1972 deel uit van de grootste Floriade, ooit gehouden. Er is een keur aan diverse tuinen, zoals bv. een Japanse tuin, een vlindertuin, een rosarium, een doolhof, de Riekermolen, een speciale trein voor een rondrit door het park, een midgetgolfbaan en een 18 holes putting green (minimum leeftijd 6 jr., dames géén hakken en er mag niet gerookt worden op de green), een stadsboerderij, een speeltuin voor de kids, en nog veel meer.

Kortom er is zoveel te zien en te doen dat het een ideale plek is voor een dagje uit. Het park is volledig toegankelijk voor rolstoelen. Het lijkt ons gezellig als iedereen zelf wat te snacken en te drinken meeneemt. Er zijn ook restaurantjes maar die keus is aan jullie en voor eigen kosten.

Aanmelden

Je kunt je aanmelden via het Servicepunt tot en met uiterlijk donderdag 22 juni, 16.00 uur. Telefonisch te bereiken via 020 - 689 25 77 (ma, di, do van 14.00 - 22.00 uur) of per e-mail aan Geef dan door:

• hetero-activiteit Amsterlpark
  • je naam zoals op je ID staat
  • wel/geen lid Hv Vereniging
  • je telefoonnummer
  • je e-mailadres
  • je adres
  • met hoeveel personen je komt (aantal kids en hun leeftijd apart vermelden graag)
  • of je wilt midgetgolfen óf wilt putten op de 18-holes putting green

Download de informatie (pdf)